Status
Niet open voor verdere reacties.
Gpedit.msc zit alleen in de versies Windows 7 Pro en hoger.
 
Laatst bewerkt:
neem hier eens een kijkje deze had hetzelfde probleem wat de fout code betreft en het werd opgelost .....
als dat niet mocht baten kun je onderstaande toepassen !!

probeer dit eens ....
Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad.
Beweeg de muis over: Nieuw.
Klik op: Snelkoppeling.
Op de locatie venster plakken - C: \ Windows \ explorer.exe shell::: {ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
Klik op: Volgende
Noem het iets als "Alle taken" of iets dergelijks.
Het geeft je een snelkoppeling naar alle verschillende instellingen die je kunt maken in windows 7.

een andere optie is ...
Een register-aanpassing doen die hetzelfde bereikt als dat je in hogere versies van W7 met gpedit.msc en/of secpol.msc zou bereiken.

Er is een document van Microsoft waar de instellingen in gpedit.msc en secpol.msc 'vertaald' zijn naar de bijbehorende registry-waarden, voorzover dat kan (is van de gewenste instelling afhankelijk).
Dat document (het is een Excel 2007-bestand) kun je hier vinden.
echter is dit in het engels en daar door kan het zijn dat dit niet ga werken op een nederlands talige versie ...of je moet de spreadsheet in het nederlands kunnen omzetten ...!!
Jij moet van die pagina WindowsServer2008R2andWindows7GroupPolicySettings.xlsx downloaden, omdat ik vermoed dat je de Windows 7 Home Premium gebruikt..of een lagere versie .
Je kunt dan zo'n door jou gewenste instelling opzoeken en je vindt er dan naast vermeld welke registry-waarde je moet aanpassen om die instelling te bewerkstelligen.

deze 2 opties heb ik van een engelse forum afgehaald en met google vertaling omgezet ...in het nederlands
 
Laatst bewerkt:
Heb m.s.s.c.p. bestand aangepast, stond uitgeschakeld. nu automatisch ingesteld.
Zojuist zijn er een 10 tal MS-updates automatisch geinstalleerd door MS-update.
Nu blijkt dat een herstelpunt wel gemaakt kan worden vanaf deze laatste update,
Dus waarschijnlijk is het probleem opgelost.

met vriendelijke groet, en uiteraard bedankt.
 
ok dan zet ik er een slotje op , bij deze ben je bedankt om dit te melden ..grtjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan