taakbeheer en register uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

v.vantrigt

Gast
Hallo allemaal,
Ik zit met de ellende dat mijn taakbeheer is uitgeschakeld door de systeembeheerder..
heb van alles gelezen hoe je dat kan verranderen..
(door middel van een regeltje in het register dus.)

probleem bij mij: ook het register kan ik niet in.
Ook hier krijg ik de mededeling "Het bewerken van het register is uitgeschakeld door de systeem beheerder."

als ik een nieuw gebruikers account maak, kan ik wel alles doen.

iemand die mij kan helpen om mijn register en taakbeheer weer te laten werken?
 
alles wat ik geinstalleerd heb staat alleen op mijn huidige account.. kan ik dat ook makkelijk over zetten dan?
 
Hallo allemaal,
Ik zit met de ellende dat mijn taakbeheer is uitgeschakeld door de systeembeheerder..
heb van alles gelezen hoe je dat kan verranderen..
(door middel van een regeltje in het register dus.)

probleem bij mij: ook het register kan ik niet in.
Ook hier krijg ik de mededeling "Het bewerken van het register is uitgeschakeld door de systeem beheerder."

als ik een nieuw gebruikers account maak, kan ik wel alles doen.

iemand die mij kan helpen om mijn register en taakbeheer weer te laten werken?

U weet toch dat dit veel voorkomende meldingen zijn bij pc's die besmet zijn met malware!!!!!
Wie is uw "Systeembeheerder"? Uzelf waarschijnlijk.
 
ja dat ben ik zelf, t is gewoon mijn eigen laptop. verder geen gekke dingen mee alleen ik kan niet in het register komen en taakbeheer niet openen. verder weet ik niet wat er nog meer "geblokkeerd" is.

ik heb nu trouwens mijn account gekopieerd, veel dingen kloppen niet helemaal met mijn oude gebruikers account dus ik denk dat als het probleem echt niet te verhelpen is, ik maar gewoon windows opnieuw installeer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan