Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag in Mexico een Dell 1010 mini laptop gekocht met Windows XP Home Edition.
Compleet vergeten dat het systeem dan ook in het Spaans geleverd zou worden... :eek:
Nu zou ik heeeel graag het systeem in het Nederlands of desnoods Engels willen hebben, want dit schiet niet echt op.
Er zitten een aantal cd's bij zoals Drivers and utilities en ook de recovery cd.
Maar dat is een Spaanse cd vrees ik en dan heeft het geen zin om het opnieuw te installeren.

Is er nog een andere mogelijkheid om mijn taal aan te passen? Weet iemand dat?
Of kan ik beter een cursus Spaans regelen???
Info graag en vooral hulp....
Thanks
 
wanneer een pc met besturing geleverd wordt kan enkel de bijgeleverde taal worden geinstalleerd tenzij deze multilanguage is dan heb je de keuze maar eens je een taal hebt gekozen en geinstalleerd kan nadien ook deze niet meer worden gewijzigd. Dus met ander woorden je koopt een laptop met xp multilanguage en je mist tijdens installeren en klikt bvb frans aan dan staat ie voorgoed in het frans zelfs na recovery en format zal hij weer frans nemen. Enkel Return To sender dus terug naar de fabriek om te wijzigen is oplossing. In uw geval denk ik dat gewoon een format met een nederlandse cd de beste oplossing is en alle drivers zijn genoeg te vinden op internet.Ik vrees dat je niet veel andere mogelijkheden hebt..............;)
 
Ik heb vandaag in Mexico een Dell 1010 mini laptop gekocht met Windows XP Home Edition.
Compleet vergeten dat het systeem dan ook in het Spaans geleverd zou worden... :eek:
Nu zou ik heeeel graag het systeem in het Nederlands of desnoods Engels willen hebben, want dit schiet niet echt op.
Er zitten een aantal cd's bij zoals Drivers and utilities en ook de recovery cd.
Maar dat is een Spaanse cd vrees ik en dan heeft het geen zin om het opnieuw te installeren.

Is er nog een andere mogelijkheid om mijn taal aan te passen? Weet iemand dat?
Of kan ik beter een cursus Spaans regelen???
Info graag en vooral hulp....
Thanks
Mijn eerste zin is ik ben niet zo goed vertrouwd met mini laptops en door op uw vraag na 1 dag nog niet op geantwoord is zal ik mijn stoute schoenen maar aan trekken om uw vraag te beantwoorden maar wacht maar om zeker te zijn op de volgende personen die mogelijk nog gaan antwoorden, om mijn antwoord te vergelijken of ik wel juist ben.
Ik ga het dus eigenlijk hebben over een gewone grote PC waar ik wel mee over weg kan !!!!!
Antwoord:
Als u nu windows Vista had gehad die taal kan u zonder moeilijkheden veranderen naar het Nederlands met een taalpakket dat je gratis van het internet kan downloaden. Maar windows XP home of professional kan u bij mijn weten de taal NOOIT veranderen.
De enige oplossing dat u hebt dat is een Nederlandse windows XP home of professional op nieuw installeren en dan hebt u een Nederlandse versie. Waar je die windows XP installatie CD gaat vinden en hoe je te werk moet gaan dat laat ik aan u over.

Groetjes van
Robert
Uit Merksem – Antwerpen – Belgie
 
Gisteren, 08:13 werd de vraag gesteld en ik beantwoorde deze Gisteren, 11:22 dus ik denk dat dat wel minder dan 1 dag is .....:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aan nicolebroek op het internet zwalpt een XP home SP3_NL, waar je je eigen code moet invoeren. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd daar ik met een PRO versie multilanguage zit. Heb ik zin om morgen XP in het Hebreeuws of Chinees te hebben stop ik de taal dvd in mijn machien en klaar is kees. Ik was ooit es bij een klant om internet in te stellen, bij windows is de positie van alle opdrachten hetzelfde, dat heb ik uit ervaring geleerd! Save_NL staat op dezelfde positie als Save_Hebreews!!!
nicolebroek stuur mij een persoonlijk bericht en ik zoek de XP home_SP3_NL op.
Bedankt voor jullie aandacht.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan