Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik heb hier zowel op de xp als op de vista pc het probleem dat koppelingen niet in een nieuw tabblad worden geopend.De instellingen staan nochtans goed,en als ik instel dat koppelingen in een nieuw venster moeten worden geopend blijft het toch ook in hetzelfde vesnter en dezelfde tap dat de nieuwe pagina komt.
Hoe los ik dit op?
 
Is dat met iternet exploren?
Ik zou beginnen met terug naar de basisinstellingen te gaan.
En dan opnieuw alles instellen.

Dus rechtsboven 'extra' aanklikken en internet opties kiezen.
Dan tab geavanceerd
Daar onderaan de knop 'opnieuw instellen'

Na herstart zal iexplorer terug de settings hebben van een verse installatie.
 
Blijkbaar zijn niet alle koppelingen dezelfde,want als ik hier op de homepage op een koppeling klik die verwijst naar een pagina binnen deze site dan opent die in hetzelfde venster in dezelfde tab.
Dit ondervind ik ook op andere sites,zolang een koppeling niet naar een andere site verwijst lukt het niet om die te openen in een nieuw tabblad,tenzij ik met rechts klik en zo kies om in een nieuw tabblad te openen.
Dit nog steeds op beide pc's met IE7.
 
Blijkbaar zijn niet alle koppelingen dezelfde,want als ik hier op de homepage op een koppeling klik die verwijst naar een pagina binnen deze site dan opent die in hetzelfde venster in dezelfde tab.
Dit ondervind ik ook op andere sites,zolang een koppeling niet naar een andere site verwijst lukt het niet om die te openen in een nieuw tabblad,tenzij ik met rechts klik en zo kies om in een nieuw tabblad te openen.
Dit nog steeds op beide pc's met IE7.

dit bepaalt idd de schrijver van de pagina; aan een link kan je commanderen dat ie in zelfde venster opent, andere tab, of nieuw venster, met bepaling van de afmetingen van dat venster enzo. dit is gewoon basis-html. En er zitten soms wat bugs in de programma's die die code vertalen. IE7 is nog 'jong' ;) ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan