flamgen 6 okt 2015 #1 Beste, Ik wil een vraag stellen maar krijg een de volgende melding : De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht You specified a tag that was too short. A tag must be at least 5 characters. Wat is een Tag en waar kan ik die vinden en plaatsen enz... Flamingo
Beste, Ik wil een vraag stellen maar krijg een de volgende melding : De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht You specified a tag that was too short. A tag must be at least 5 characters. Wat is een Tag en waar kan ik die vinden en plaatsen enz... Flamingo
zapatha Steunend lid Vip Lid 6 okt 2015 #2 Flamingo ik denk dat ze bedoelen dat de titel van je bericht te kort is het moet minstens 5 letters bevatten maar dit bericht staat er nu wel met 3 letters dus ik zou zeggen probeer het nog eens
Flamingo ik denk dat ze bedoelen dat de titel van je bericht te kort is het moet minstens 5 letters bevatten maar dit bericht staat er nu wel met 3 letters dus ik zou zeggen probeer het nog eens
flamgen 6 okt 2015 #3 Beste Zapatha, Het aantal tekens kan niet want mijn titel is : " Windows 10 installeren op nieuwe PC met Windows 8.1 " Flamingo
Beste Zapatha, Het aantal tekens kan niet want mijn titel is : " Windows 10 installeren op nieuwe PC met Windows 8.1 " Flamingo
zapatha Steunend lid Vip Lid 6 okt 2015 #4 dan zou het normaal toch moeten lukken dus probeer nog eens
Qtex Beheerder Forumleiding Admin 6 okt 2015 #5 het zou een bug kunnen geweest zijn ... probeer het nog eens ..ook ik kan dit dus niet verklaren !