Tagged-mailbox aanslag ( spam ) ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
®

®DaddyCool

Gast
Ik kreeg hier via hotmail een uitnodiging, hieronder foto's

Persoonlijk vind ik dit dus een echte aanslag op je mailbox en die van anderen. Als je even naar de Terms of Service ziet?
Je kan een uitgekozen stukje hiervan hieronder downloaden:

RapidShare: Easy Filehosting

Hoe ik deze mail kreeg ? misschien ook automatisch?

Printscreens

picture.php


picture.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben je geregistreerd op Netlog? Zoja, dan kan het zijn dat ze vandaaruit mails naar je sturen via je profiel. Gewoon negeren is de boodschap dan.
 
Inderdaad daar geregistreerd.

Ik wou met dit topic maar verwittigen wat er allemaal zo automatisch kan gebeuren door stomweg je hotmail paswoord door te geven aan gelijk wie.
Uiteraard zoals je zag in een stukje van de "Terms" (onderaan) dan nog in het vet gedrukt staat de overeenkomst dat ze je vrijblijvend gelijk welke commerciële email mogen sturen !!!

Als je daar geen problemen mee krijgt ?

Ben je geregistreerd op Netlog? Zoja, dan kan het zijn dat ze vandaaruit mails naar je sturen via je profiel. Gewoon negeren is de boodschap dan.

I
 
lastige dingen ;)

lastige dingen ;)

Ik ben ook al eens getagged geweest door een vriend. Maar je kan je wel eenvoudig uitschrijven op dezelfde manier als op andere dating-sites, want dat is het basicly. Helemaal onderaan, meestal in een 6-puntertje en licht van kleur van de spammail kan je uitschrijven. zie voorbeeld:[HIDE]
verwijderen.jpg
[/HIDE]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan