Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik momenteel Procexp64 van SysInternals (en heb ik eerlijk gezegd altijd al beter gevonden) toch vind ik vreemd dat met de rechter muis op de balk, hem niet naar voren kan roepen. (en ik hou niet van half werkende dingen of OS'ses!)
Krijg steeds een error dat de naam niet klopt of de file niet bestaat terwijl in system32 en syswow64 de file bestaat en via explorer of totalcommander gewoon op te starten is!
Denk dat er een sleutel verkeerd zit in m'n register maar kan hem niet vinden.
Heb de tip van Ivan proberen toe te passen maar de Ultimate 64 is geloof ik nog eigenwijzer dan de rest.

Wie weet hier iets van?[OPLOSSING]
Het heeft toch geholpen!!!!
De nieuwe versie procexp kan wel in en uit schakelen het overnemen van taskmanager waardoor nu taskmanager wel hersteld is.
bedankt Rudy ;)
Hij kan weer dicht !

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou kunnen, weet niet zoveel van rootkits, wat ik lees hier en daar is dat ! als er al 64 bit rootkits er al zijn, scanners zijn er nog nauwelijks voor.
In xp heb ik avg anti rootkit free en macafee rootkit detective en rootkit revealer gedraaid .
Kan in geen van die een andere partitie aangeven om te checken (64 zit op D namelijk) en daaronder draaien ze niet.
 
Nee, ben boven niet duidelijk geweest.... procexp start wel op!, de windows task manager is de gene die niet start vanaf ''recht muis op taakbalk'' maar wel als ik hem zo opstart.
Heb vroeger wel 's geweten waar die instellingen zaten .... maar is lang geleden.
Heb wel geprobeerd om Procexp de taskmanager over te laten nemen in het begin maar deed dat niet, bleef die optie ook niet aangevinkt wat ik ook maar deed (in xp kan ie wel de plaats van taskmanager over nemen, namelijk) dat moet haast wel iets veranderd hebben in de register maar dan op de verkeerde plek :( waardoor taskmanager nu niet meer via die weg wil opstarten ( dat is wat ik denk tenminste).
Het is de 64bit versie van procexp dus zou je zeggen dat ie het goed zou moeten doen.
 
Het heeft toch geholpen!!!!
De nieuwe versie procexp kan wel in en uit schakelen het overnemen van taskmanager waardoor nu taskmanager wel hersteld is.
bedankt Rudy ;)
Hij kan weer dicht !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan