tegelijk ook opera gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gordens

Steunend lid
Vip Lid
ik heb het gevoel dat door automatische update van microsoft mijn computer steeds meer dichtgetimmerd wordt zodat ik nu zelfs geen downloads meer kan doen via iexplorer.
daarom wil ik eens een andere browser proeren maar ik weet niet of dat tegelijk kan
 
dit is zeker mogelijk.je kunt zonder probleem meerdere browsers installeren.sommigen vind ik beter dan iexplorer .

Ik heb vanwege mijn webontwerp alle grotere browsers staan ter controle. Naar mijn gevoel is IE de slechtste.Safari ( voor PC) is getest en heeft 1.9 tot 3.2 keer betere snelheid. Opera is niet zo mooi van interface, maar nog sneller. Opera is wel onbetrouwbaar op html-kleurcode. Firrefox is leuk want online, maar heeft weinig functies in het contextmenu.


...enzovoort enzovoort...
 
ik heb het gevoel dat door automatische update van microsoft mijn computer steeds meer dichtgetimmerd wordt zodat ik nu zelfs geen downloads meer kan doen via iexplorer.
daarom wil ik eens een andere browser proeren maar ik weet niet of dat tegelijk kan

laat je dan niet dicht timmeren. je kan in je configuratiescherm het automatisch installeren van KB's beheren.:p:ahhhhh:
 
ik heb het gevoel dat door automatische update van microsoft mijn computer steeds meer dichtgetimmerd wordt zodat ik nu zelfs geen downloads meer kan doen via iexplorer.
daarom wil ik eens een andere browser proeren maar ik weet niet of dat tegelijk kan

Dat u niet meer kunt downloaden met IE zal wel niets te maken hebben met de automatische updates van Windows ofwel zou het moeten zijn op het ogenblik dat de automatische updates bezig zijn met zich te installeren.
Doe liefst eens een scan met o.a.:
-malwarebytes antimalware
-super antispyware free edition
-A²
Deze zijn allemaal gratis.

Misschien in IE ook uw tijdelijke bestanden, cookies, geschiedenis enz. eens verwijderen.
 
Opere is echt 1 van de snelste en de vormgeving kun je wel zelf instellen. Daarnaast is Google Chrome ook veel sneller dan IE maar is nogal een minimalistisch ontwerp.
En als engels geen bezwaar is, de final versie van "The World" is razendsnel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan