Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
Nationaal bellen kost 28/min, naar het buitenland bellen vanaf 13/minuut.
Hoe verklaar je dit?


naar een land in zone 1
Canada, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden 0,024€/min. 0,32€/min.
naar een land in zone 2
Australië, Griekenland, Israël, Polen, Portugal, Zwitserland,...
> bekijk alle landen 0,13€/min. 0,38€/min.
naar een land in zone 3
Brazilië, Marokko, Roemenië, Tunesië, Turkije, Zuid-Afrika,...
> bekijk alle landen 0,40€/min. 0,65€/min.
naar een land in zone 4
Guadeloupe, India, Mauritius, Réunion, Senegal, Wit-Rusland,...
> bekijk alle landen 0,60€/min. 0,85€/min.
naar een land in de rest van de wereld 0,90€/min. 1,15€/min.
 
Laatst bewerkt:
Niets vreemd aan, ja terug uw geweten vanuit A'pen!
Operator Base huurt bepaalde apparatuur, PRA's (één coax bevat 32 gesprekken/nationaal,30 gesprekken internationaal dr taxatie), bij ons welgemeende nationaal bedrijf. Een normale telefoonlijn bestaat uit twéé koperdraden, tel ze op per 32/30 en je krijg een coax signaal/Fiber signaal.
In dit geval 4 PRA's naar vier verschillende zones. Zoals je weet als je iets in het groot koopt dan is de prijs altijd kleiner dan de normale. Beschouw dit als de Makro maar op telecom gebied.

Ander vb Global One, NORTEL, Kardan, ... en vele andere.
Verkoop het in "Whole Sale" niet per stuk!
 
Over de tarieven bij BASE geen klachten uiteindelijk hier.
Een oude topic omhoog schoppen hoort niet maar als deze nu steeds actueel blijft....
Wat de tarieven betreft, ik vroeg homepack 4 aan 35 euro/maand.
Mijn eerste factuur kreeg ik na bijna 3 maand vanaf mijn aansluiting, raad eens wat ik betaald heb..........

50 euro voor 2 maand, dat is 25 euro/maand, alles inbegrepen.(van 18/03 tot 16/05/2010)
De laatste factuur was ook maar 30 euro.
Wat met de telefoongesprekken?? geen idee, er komt niets extra bij. ik heb reeds een maand gratis internet gekregen.
En dat mijn snelheid om 21.45u 's avonds een beetje daalt omdat bij de concurentie vanaf 22u het volume maar aan 50% word aangerekend dat neem ik er dan maar bij. Ik start een download in de ochtend, ofwel in de avond voor een torrentdownload.
Die stel ik dan in om de pc na downloaden uit te schakelen, probleem opgelost.
Meer moet dat niet zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan