Telenet Internet Security Pack (VISTA)

Status
Niet open voor verdere reacties.
BELANGRIJK: Het gaat over die nieuwe voor VISTA




Ik heb die dus draaien maar maakt mijn opstart traag... vermoed ik. Iemand ervaring mee Feedback altijd welkom.



heb bullguard internet security gratis voor 3mnd bijgekregen en die hebben een 24/7 support team dwz wanneer dit progje bepaalde virussen etc. niet kan verwijderen stuurt prog een logje en binnen het uur krijg je dan een mail met een registerfile en moet je terug een complete scan uitvoeren.


Nu is mijn vraag

Die moet ik nu niet meer verlengen zeker daar ik het telenet internet security pack heb (T.I.S.P.)???
of hoe zit dat.

want bullguard is enkel antivir en T.I.S.P. is all in one antivir/firewall/en anti-spyware klopt dat??
 
Ik heb ook telenet en ik gebruik daar dus niets van,zelfs niet de telenetmeter om te zien hoeveel je al hebt verbruikt,het geeft op mijn pc teveel
problemen.
bullguard daarentegen is een goed programma,ik ben daar uiterst tevreden over,en wil momenteel geen andere,en ik heb er al velen uitgeprobeerd .
 
Die telenet toestanden moet ik ook niet hebben hoor.
Ik gebruik Freeware progjes zoals:
Antivirus: Avast!
Firewall: Zonealarmm of comodo
Antispywareprogjes: SuperAntiSpyware, Ad-Aware, Spybot S&D. En heb nog nooit problemen gehad terwijl mensen met die telenet toestanden wel.
 
(nar)Amai jongens allemaal zo negatief tegenover Telenet(nar)



In ieder geval probleem is opgelost en het lag niet aan het Telenet Internet Security Pack hoor. PC'tje start nu op lijk een fluitje van een cent. -----> Maar aan tal van Vista gerelateerde incompatibiliteiten met andere niet Microsoft-programma's die maar blijven afwachten voor ze ook de (nodige) volgende stappen zetten om den Bill te volgen. Dat wij dat niet doen O.K. maar die andere Softwaregiganten kijken toch ook liever eerst de kat uit de boom. Maar stilletjes aan zie ik ze toch over de brug komen bij de freeware nog het eerst.


Bedankt voor jullie input.

Ik laat het aan de Admins over om dit topic eventueel wel of niet verder te laten doorgaan.

Groetjes Ratel.


P.S. Aan Urbain mijn Telemeter en Telegadget werkt hier anders uitstekend hoor.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan