Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
[h=1]Telenet past aantal tarieven aan vanaf februari 2013[/h] vrijdag 7 december 2012 | 16:23 CET | Nieuws
Vanaf 3 februari past Telenet een aantal tarieven aan.
Een aantal vaste diensten worden geïndexeerd.
Het bedrijf baseert zich hiervoor op de stijging van de consumptieprijsindex, waardoor de kosten verbonden aan bepaalde dienstverleningen zijn toegenomen.
De tarieven van de producten die worden geïndexeerd bleven sinds augustus 2011 ongewijzigd.

Telenet past de tarieven van een aantal vaste diensten aan, in lijn met de stijging van de consumptieprijsindex.
Concreet zal Telenet een indexering van 2,9 procent toepassen op de volgende tarieven:




  • Breedbandinternet, vaste telefonie en bundels: zo zal bijvoorbeeld Basic Internet 25,50 euro per maand kosten (in plaats van 24,95 euro)
    en een Basic Shake 46,25 euro (in plaats van 44,95 euro).

  • Huur HD Digicorder: zal 8,20 euro per maand bedragen (in plaats van 8,00 euro)

Het tarief voor kabeltelevisieaanbod, zenderpakketten en mobiele telefonie wijzigt niet.


Bron
 
Langs de andere kant gaat men dowloadlimiet weg op men internetabonnement en krijg ik meer upluad (4Mbps ipv 1.5Mbps).
 
mijn abbo is de fiber shake ...
download snelheid: 60 Mbps
uploadsnelheid :4 Mbps
volume : vrij downloaden

ben er best tevreden mee....verleden week PR agents van Belgacom aan de deur geweest ...ze wilden me internet aanpraten ..
zei hen ik ben al 12 jaar bij Telenet en daar komen best nog eens zoveel er bij ... ik ben 100% tevree met Telenet
 
mijn abbo is de fiber shake ...
download snelheid: 60 Mbps
uploadsnelheid :4 Mbps
volume : vrij downloaden

ben er best tevreden mee....verleden week PR agents van Belgacom aan de deur geweest ...ze wilden me internet aanpraten ..
zei hen ik ben al 12 jaar bij Telenet en daar komen best nog eens zoveel er bij ... ik ben 100% tevree met Telenet

Idem dito.
 
mijn abbo is de fiber shake ...
download snelheid: 60 Mbps
uploadsnelheid :4 Mbps
volume : vrij downloaden

ben er best tevreden mee....verleden week PR agents van Belgacom aan de deur geweest ...ze wilden me internet aanpraten ..
zei hen ik ben al 12 jaar bij Telenet en daar komen best nog eens zoveel er bij ... ik ben 100% tevree met Telenet

Heb hetzelfde probleem met verkopers aan de deur van ... Proximus, Belgacom, Mobistar, ... . Ben nochtans werknemer van BGC, toon mijn Badge, na de uitleg uiteraard, en vraag of ze geld aan mij willen geven voor hun aangeboden diensten. ... stilte ... 't zijn ambetante mannen/vrouwen die iets willen bijverdienen ... voor onze verkozen politiekers die ons uitmelken!
Tevreden van je huidige provider, blijf erbij!
 
lees de voorwaarden ....ook vaste klanten kunnen genieten van deze promo !!!

Telenet Shake: gratis activering en korting gedurende 1 jaar

  • Geldig t.e.m. 31/01/2013
  • voor nieuwe Telenet-klanten die kiezen voor een Shake met 3 diensten (Telenet Digitale tv, Telenet vaste Telefonie en Telenet Internet)
  • voor bestaande Telenet-klanten die kiezen voor een Shake met 3 diensten Telenet Digitale tv, Telenet vaste Telefonie en Telenet Internet), waarbij er minstens één van de drie diensten nieuw is als onderdeel van de Shake
  • Voor digitale tv van Telenet heb je een kabelabonnement nodig (niet inbegrepen).
  • Gratis activering, ook voor bestaande Telenet klanten die voor een Shake kiezen met 3 diensten
 
lees de voorwaarden ....ook vaste klanten kunnen genieten van deze promo !!!

Telenet Shake: gratis activering en korting gedurende 1 jaar

  • Geldig t.e.m. 31/01/2013
  • voor nieuwe Telenet-klanten die kiezen voor een Shake met 3 diensten (Telenet Digitale tv, Telenet vaste Telefonie en Telenet Internet)
  • voor bestaande Telenet-klanten die kiezen voor een Shake met 3 diensten Telenet Digitale tv, Telenet vaste Telefonie en Telenet Internet), waarbij er minstens één van de drie diensten nieuw is als onderdeel van de Shake
  • Voor digitale tv van Telenet heb je een kabelabonnement nodig (niet inbegrepen).
  • Gratis activering, ook voor bestaande Telenet klanten die voor een Shake kiezen met 3 diensten
voor bestaande Telenet-klanten die kiezen voor een Shake met 3 diensten Telenet Digitale tv, Telenet vaste Telefonie en Telenet Internet), waarbij er minstens één van de drie diensten nieuw is als onderdeel van de Shake

Heb al 3 diensten...
 
Het probleem bij Telenet is dat ze alles doen om nieuwe klanten te lokken met mooie aanbiedingen, maar dat de bestaande klanten hier dikwijls niet van kunnen genieten. Maw de vaste klant aan de kant schuiven hiermee. Nu, uiteindelijk is het hun doel zoveel mogelijk te "verkopen". Dus onderhandelen is mogelijk indien je haar op je tanden hebt en aandurft. Spijtig dat het zo moet gaan.
 
Ik denk niet dat Telenet hierin de enige is.
Kan nog wel wat bedrijven opnoemen ( in Nederland ) die precies dezelfde werkwijze hebben.
Hoge kortingen of aanbiedingen voor nieuwe klanten en helemaal niets voor de bestaande leden of klanten.
Gelukkig is iedereen vrij om een lidmaatschap op te zeggen en naar de concurrent te gaan en te profiteren van de aanbieding die zij hebben. Dan ben je meestal toch ook goedkoper uit.

Helaas zien bedrijven deze verschuivingen niet en kijken zelden verder dan de neus lang is.
 
Als je iets wilt wat anderen ook krijgen kan een mail naar Telenet soelaas brengen.
Zet daar Uw grieven in en hoelang ge al abonne bent. Klaag aan dat ge als trouwe klant niet meer tevreden bent.
Je zou verbaasd zijn van hun reactie. Ik heb dat al een paar maal gedaan en telkens gekregen wat ze anderen aanboden.
Mijn schoonzoon heeft zelfs zijn aansluiting nog gekregen nadat de actie verlopen was.
 
Misschien dat zoiets in belgie gemakkelijker gaat.
In Nederland houdt het personeel van een bedrijf zich meestal aan de regels die door hogerhand opgesteld zijn. Wij stellen ons zeg maar wat meer bureaucratischer op.
 
Als ze een goede klant niet blijven verzorgen en alles geeft aan nieuwe klanten, dan hoef ik daar niet tevree mee te zijn.
Er zijn nog spelers op de markt.
Als je vraagt aan Telenet of je eerst een jaartje klant moet zijn bij een andere provider om dan hetzelfde aangeboden te krijgen, dan weten ze het wel.
 
Dat begrijp ik natuurlijk wel, maar stel dat ik iets voor elkaar krijg bij zo'n provider en ik krijg als vaste klant een korting vergelijkbaar met de nieuwe klanten ook krijgen, dan hebben in principe alle vaste / oude klanten hetzelfde recht als ik.
De volgende dag bellen alle andere vaste klanten naar hun provider, omdat ik mijn toegezegde korting ergens op een forum heb gezet.

Ik denk dat de medewerker z'n baan wel vaarwel kan zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan