Telenet Telemeter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Sinds een grote maand werkt mijn isp monitor (Telenet) niet meer. Bij het nazicht naar mijn volume vind ik bij Telenet nergens mijn telemeter terug die mijn volume moet weergeven. Heb een volume van 100GB. Mail naar Telenet werdt gevolgd door een telefoontje van hun. Inderdaad, "bij mij" is de telemeter verdwenen. Men zou dit op punt stellen maar ik was wel de enige die dit had??????????? Van niemand anders kregen ze die opmerking.
Zijn er nog die via Mijn Telenet hun meter niet kunnen zien? Zo ja, graag massaal reactie naar Telenet. Ook zou ik dat graag weten. Uiteraard als je een onbeperkt volume hebt, zal je hem niet hebben. Voor alle anderen, graag eens nazien.
Nergens is nog bij "Mijn Telenet" een verwijzing naar de telemeter.
 
Ik gebruik ISP monitor 5.7.6 Beta met een Windows Gadget plugin op men desktop. Werkt nog steeds deftig, maar is inderdaad ooit anders geweest ook.
 
Ik gebruik ISP monitor 5.7.6 Beta met een Windows Gadget plugin op men desktop. Werkt nog steeds deftig, maar is inderdaad ooit anders geweest ook.

Weet ik, ik heb die soft hier gepromoot. Maar omdat die van de ene op de andere dag niet meer werkte ben ik verder gaan kijken. Heb zelfs opnieuw de 5.7.5 opgezet en overschreven met de 5.7.6 zoals het hoort maar niets helpt. Dus gaan kijken via Telenet en meter daar is verdwenen. Voor mij een raadsel. De isp monitor ligt aan, maar blijft op zijn waarden staan. Krijgt geen updates meer voor de meter.
 
Dat probleem heb ik ook al verschillende keren gehad. Maar kwam uiteindelijk wel telkens terug in orde. Soms zelfs paar weken zonder input gezeten. Raar allemaal. Denk dat dit zo'n niet officieel gesupporteerd onderdeel is van hun webservices.
 
Ik heb hun de vraag gesteld wat er dan gebeurd als ik over mijn limiet ga ergens halfweg de periode. Als ik niet kan zien hoeveel ik gebruik, dan kan men me dan ook niet in de fout stellen. Maar daarop heb ik nog geen antwoord. Mocht het onverhoopt gebeuren dat dit voorvalt op die manier, dan zijn ze nog niet thuis als ze spreken van blokken bijnemen. Dan is het eerste woord nog niet gezegd.
 
Ik heb hun de vraag gesteld wat er dan gebeurd als ik over mijn limiet ga ergens halfweg de periode. Als ik niet kan zien hoeveel ik gebruik, dan kan men me dan ook niet in de fout stellen. Maar daarop heb ik nog geen antwoord. Mocht het onverhoopt gebeuren dat dit voorvalt op die manier, dan zijn ze nog niet thuis als ze spreken van blokken bijnemen. Dan is het eerste woord nog niet gezegd.

Als u op 100% komt te staan krijgt u een mail met de vraag of u al dan niet wilt blokken bijkopen.
Indien u geen blokken bijkoopt komt u op smalband te staan totdat er een nieuwe periode begint en kunt u terug aan de normale snelheid surfen of downloaden. Voor het verbruikt volume bij smalband wordt u niets aangerekend.
 
Sinds een grote maand werkt mijn isp monitor (Telenet) niet meer. Bij het nazicht naar mijn volume vind ik bij Telenet nergens mijn telemeter terug die mijn volume moet weergeven. Heb een volume van 100GB. Mail naar Telenet werdt gevolgd door een telefoontje van hun. Inderdaad, "bij mij" is de telemeter verdwenen. Men zou dit op punt stellen maar ik was wel de enige die dit had??????????? Van niemand anders kregen ze die opmerking.
Zijn er nog die via Mijn Telenet hun meter niet kunnen zien? Zo ja, graag massaal reactie naar Telenet. Ook zou ik dat graag weten. Uiteraard als je een onbeperkt volume hebt, zal je hem niet hebben. Voor alle anderen, graag eens nazien.
Nergens is nog bij "Mijn Telenet" een verwijzing naar de telemeter.

Bent u zeker dat u geen "onbeperkt" hebt?
 
Is een datalimiet niet een beetje ouderwets en eigenlijk kan zoiets niet meer anno 2011 ? Ik kan me wel herinneren dat ik dit zo'n pak um beet 10 jaar geleden ook had.

Volgens mij hanteren alle providers in Nederland een fair use policy.
Ik heb me nog nooit zo verdiept in mijn abbo, maar ik download me een ongeluk en heb nog nooit een waarschuwing gekregen.
 
@ MIK je zei ""Heb een volume van 100GB."" is dit géén typ foutje en moet dit géén 102.400Mb zijn !!
zoals je zie kan ik wel aan de telemeter geraken ..
en zoals je zie heb ik express XL (dit heet nu fiber40 )
 
Laatst bewerkt:
@ MIK je zei ""Heb een volume van 100GB."" is dit géén typ foutje en moet dit géén 100Mb zijn !!

Je moet al heel zuinig zijn om met slechts 100 MB 1 dag toe te komen.

100 Mbps is de (max) downloadsnelheid van Fiber 100

U hebt toch zelf ook een downloadvolume van 100 GB (ExpressNet)
 
Laatst bewerkt:
@J.W. kijk naar wat er op de afbeelding vermeld sta die ik eerder poste !
(rechtsonder zie je 102.400Mb vermeld staan )
 
@ MIK je zei ""Heb een volume van 100GB."" is dit géén typ foutje en moet dit géén 102.400Mb zijn !!
zoals je zie kan ik wel aan de telemeter geraken ..
en zoals je zie heb ik express XL (dit heet nu fiber40 )

Ik heb niet gezegd dat jij er niet aan kan geraken. Ik kan er niet aan geraken. Ik heb expressnet. Trouwens de persoon die ik aan de lijn had van Telenet heeft in mijn naam ingelogd en kon er ook niet aan geraken. en 100GB=102.400MB
 
Laatst bewerkt:
oeps!! ben slecht in het omzetten dacht da 102.400Mb slechts 25Gb was (looool )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan