telkens melding voor toestemming om adobe flash player te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
ik krijg bij elke webpagina die ik open telkens de melding (pop up) met de vraag om toestemming om adobe flash player te installeren
moet ik telkens weg blijven klikken, soms meerder malen
ook als ik ja zeg om te installeren gebeurt er niets
heb adobe flash zelfs uit mijn computer verwijderd
had geen effect
is zeer irritant
heb verschillende virus scanners geprobeerd (malware antibytes en avast en AVG)
geen enkel effect
wie kan mij helpen

groeten Jan
 
nu je vermeld dat je de adobe flash player heb verwijderd van je systeem ..welke flash player gebruik je dan nu !

-scan je pc eens met adwcleaner v4.104
*noteer dat je deze dient op te slaan als ...je kiest dan hier voor het bureaublad ..
m.a.w. deze dien je te starten vanaf het bureaublad .
 
ik gebruik internet explorer
als ik google chrome gebruik is dit probleem er niet
ik heb adwcleaner geinstalleerd en gegescand
heeft ook geen effect
ik kan Adobe player ook niet opnieuw installeren (doet ie op een of ander manier niet)
maar kan wel you tube filmpjes bekijken ?
 
Wat is nou precies de vraag?
Krijg je de vraag om toestemming voor Adobe Flashplayer te installeren of is de vraag om toestemming voor Updates voor Adobe Flashplayer te installeren
 
hallo
ik krijg bij elke webpagina die ik open telkens de melding (pop up) met de vraag om toestemming om adobe flash player te installeren

Ben je helemaal zeker dat er toestemming gevraagd word om adobe flash player te installeren ? Word er soms geen toestemming gevraagd om adobe flash player uit te voeren .
 
ik krijg telkens de vraag van internet explorer beveiliging
" er wordt geprobeerd een website te openen met dit programma: Adobe Flash player

wat ik ook doe er gebeurt niets:
de melding wegklikken
dit moet ik soms meerdere malen doen omdat er telkens deze pop up komt voordat ik op de site kan komen die ik wil bezoeken
ook als ik aanklik: toestaan , gebeurt er niets
als ik aangeef "niet toestaan" en deze melding niet meer weergeven gebeurt dit ook niet
ik betwijfel of het iets met Adobe te maken heeft
denk toch eerder een virus
heb er al verschillende virusscanners over heen gedaan
geen enkel effect
 
ik krijg telkens de vraag van internet explorer beveiliging
" er wordt geprobeerd een website te openen met dit programma: Adobe Flash player

Zo weten we intussen al iets meer.
Ga in Internet Explorer naar Extra > Pop-upblokkering en stel deze in op Pop-upblokkering inschakelen , die zal bij u uitgeschakeld zijn.
Bij instellingen voor Pop-upblokkering kun je websites instellen van wie ze niet geblokkeerd moeten worden en kun je het meldingsniveau ook instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan