Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kloek

Gast
Ik weet niet of deze vraag hier in thuis hoort, De huistemperatuur bedraagd 27 graden. Mijn pc geeft aan dat het moederbord 45 graden is, CPU 55 graden en de harde schijf 46 graden. (op)[OPLOSSING][OPLOSSING]dat ziet er niet slecht uit is warm he,en voor al veel plaats open laten , liefst niet je pc in een kast steken.
mijn pc temperatuur nu varieren tussen de 40 en 55 graden.
is warm nu ook he....[/OPLOSSING][/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoi kloek
is dat met een programma dat ge dat weet hoeveel graden je moederbord enz
zo ja met welke


groetjes nikki
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat ziet er niet slecht uit is warm he,en voor al veel plaats open laten , liefst niet je pc in een kast steken.
mijn pc temperatuur nu varieren tussen de 40 en 55 graden.
is warm nu ook he....
 
re program temps..

re program temps..

(lachen) wil geen boze blikken maar er bestaan verschillende programs die meten, en zelfs corrigeren speedfan is er 1 van zeer te vreden over
everest ,whats running , siw enz.....
maak geen reclame ,heb verschillende programs en nu test ik speedfan
en het is goed
 
Hier vind je een reuze programmatje waar je de temp van je HD kunt checken en alarmen mee instellen
http://www.panterasoft.com/
Meeste problemen met zo een weer zijn de HDs met mijn ANTEC case is dat geen probleem deze heeft een aparte coolingtunnel voor de HD
Enjoy
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook speedfan en ben ook tevreden over maar in je bios kan je ook naar uw temp kijken als je dat wenst
 
Ik meet de temeratuur met het programma Everest home, blijkt een goed programma te zijn.


Ik zal het nog eens nameten met een externe temperatuurmeter, namelijk de koorstmeter (lachen) Niet de gene mek kwik (op)
 
EVEREST Ultimate Edition 2006 v3.00.630 Multilingual meet dit ook en als iemand die wil mag die Pm doen ;)
 
Everest is idd zeer goed maar is helaas sinds een tijdje geen freeware meer, alhoewel..... Verder hou ik ook mijn temperatuur een beetje in toom met Speedfan en ben daar ook tevreden over.

RichKE
 
bij mij staat de temperatuur ook hoog kijk maar
wat kan ik daaraan doen ? is juist een nieuwe een MD 8800 van aldi



 
Probeer je pc onder de 60 graden te houde vooral je cpu. Ik heb nu in deze warme hitte altijd controle programmatje op en heb extra fan bijgezet. Het enige wat wel es durft oplopen is men grafische kaart (geforce 7900GT 256mb) deze is rond de 57graden wat normaal is met dit weer.

Als je de pc niet gebruikt en hij doet niks zet hem dan best uit zodat hij goed kan afkoelen ;)
 
RichKE zei:
Everest is idd zeer goed maar is helaas sinds een tijdje geen freeware meer, alhoewel..... Verder hou ik ook mijn temperatuur een beetje in toom met Speedfan en ben daar ook tevreden over.

RichKE

Ik gebruik Everest en idd een goe prog ...maar ik dacht dat dit freeware was ?

Mijn moederbord en hardeschijf allebij ong 45 graden en men cpu 40 graden en bij het gamen kan die naar 50 graden gaan ;)
 
met dit weer is het beter van zoveel mogelijk u pc af te koelen (om het uur een emmer water over gieten....grapje)
zij paneel afdoen en ne grote blazer voor zetten en natuurlijk moet je die blazer aan leggen zo krijg ik mijn pc 15graden koeler en dit kan het verschil maken ps. speedfan is freeware en zeergoed schilt toch nog wat als je alle fans op 100procent doet draaien ik doet dat toch en zowel met amd of pentium .....groetjes hackyhaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan