Status
Niet open voor verdere reacties.
Test je virusscanner eens.
Eigenlijk is dit bestand bedoeld voor iedereen die nooit een virus binnenkrijgt en dus eigenlijk geen idee heeft of de virusscanner goed werkt.

Ik upload hier een onschadelijk bestand met een fake of nep virus waarmee je dus wel de virusscanner kan testen of deze z'n werk goed doet.
Pak het bestand uit.
Zet het index bestand en de afbeelding in een map en open het index bestand in jouw browser en klik op Controleer.
Nu zou je Virusscanner moeten ingrijpen op dit Nepvirus.
Doet hij dit niet heb je een probleem en is jouw antivirusscanner door één of andere reden uitgeschakeld.
 

Bijlagen

  • Testvirus.zip
    1.7 KB · Weergaven: 99
Test je virusscanner eens.
Eigenlijk is dit bestand bedoeld voor iedereen die nooit een virus binnenkrijgt en dus eigenlijk geen idee heeft of de virusscanner goed werkt.

Ik upload hier een onschadelijk bestand met een fake of nep virus waarmee je dus wel de virusscanner kan testen of deze z'n werk goed doet.
Pak het bestand uit.
Zet het index bestand en de afbeelding in een map en open het index bestand in jouw browser en klik op Controleer.
Nu zou je Virusscanner moeten ingrijpen op dit Nepvirus.
Doet hij dit niet heb je een probleem en is jouw antivirusscanner door één of andere reden uitgeschakeld.


mijn avast! herkent het als virus/worm. ik heb het dus maar niet als vals positief geraporteerd, anders werkt dat niet meer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan