Titelbalk Internet Explorer wijzigen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de titelbalk (de blauwe balk boven de menuopties) van Internet Explorer ziet u normaal gesproken de titel van de website. Soms is deze titel uitgebreid met een melding van de organisatie van wie u Internet Explorer hebt gekregen, bijvoorbeeld een Internet provider. Ook u kunt de titelbalk van Internet Explorer wijzigen en er bijvoorbeeld uw bedrijfsnaam, of beter gezegd Pctuts in zetten. Daarvoor is het wel nodig het Windows register van de betreffende PC te wijzigen. Let op: maak altijd eerst een herstelpunt als in het Windows register wijzigen gaat doorvoeren. Ga daarna als volgt te werk:
Kies Start >> Uitvoeren.
Typ in het dialoogvenster Uitvoeren de opdracht Regedit en klik op OK of druk op Enter.
In de Register-editor kiest u
HKEY_CURRENT_USER >>
Software >>
Microsoft >>
Internet Explorer >>
Main.
Hier moet zich een sleutel Window Title bevinden. Zo niet, maak deze sleutel dan aan: rechtsklik op Main en kies Nieuw >> Tekenreekswaarde. Noem de nieuwe sleutel Window Title.
Dubbelklik vervolgens op de waarde Windows Title en wijzig de tekst in Pctuts.
Sluit de Register-editor en start Internet Explorer.
Ga naar een website. Achter de titel van de website zal de zojuist ingevoerde boodschap verschijnen.
Sluit de Register-editor en start Internet Explorer.
Ga naar een website. Achter de titel van de website zal de zojuist ingevoerde boodschap verschijnen.

opgepast; op eigen risico
grtjs.


Mooie tutorial, ik had hem zelf al aangepast maar zocht hoe ik dat ook alweer gedaan had ivm school.. Dus dankje

Het kan ook anders btw..

<html>
<head></head>
<body>
<ol>
<li>Klik op uitvoeren</li>
<li>Typ gpedit.msc</li>
<li>User configuration</li>
<li>Windows settings</li>
<li>Internet Explorer Maintenance</li>
<li>Browser User Interface</li>
<li>Browser title</li>
</ol>
<p>
Ik denk wel dat de methode in het eerste bericht makkelijk is,
<p>
Groeten Guy
</body>
</html>
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan