Toekomst...

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

paul

Gast

Als het zo gaat gaan in de toekomst..


Paul
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nounou, het gaat toch echt wel sneller en sneller... of lopen wij gewoon moeilijker en moeilijker mee?
 
Mooi om te zien, met een beetje fantasie kom je al een heel eind :p
Nu nog realiseren...:duimop:
 
wat geen toekomst is zijn de plooibare keyboards van Bendi Board, dus zo lang zal het allemaal wel niet meer duren zeker? Als je wat zoekt kan je al een bendiboard hebben voor 20 dollar. En als je bvb ziet dat freecom er in slaagt van 160 G opslag te voorzien op een ding kleiner dan een bankkaart... eens alles klein genoeg prop je gewoon je peecee in je zak en kan je hem waarschijnlijk nog onder de kraan steken als hij vuil is(y)(y)

bendi%20board%20light%20up%20450.jpg
 
Laatst bewerkt:
wat geen toekomst is zijn de plooibare keyboards van Bendi Board, dus zo lang zal het allemaal wel niet meer duren zeker? Als je wat zoekt kan je al een bendiboard hebben voor 20 dollar. En als je bvb ziet dat freecom er in slaagt van 160 G opslag te voorzien op een ding kleiner dan een bankkaart... eens alles klein genoeg prop je gewoon je peecee in je zak en kan je hem waarschijnlijk nog onder de kraan steken als hij vuil is(y)(y)

bendi%20board%20light%20up%20450.jpg
dat zou mooi zijn onder de kraan :p
 
Ik zal je nog een straffer verhaal vertellen
Nu ga je me ook niet geloven en ik geloofde het ook niet. Tot ik het met mijn ogen zag

In het Amerikaanse leger hebben sommige een laptop die je gerust van 2verdiepen naar beneden mag vallen.
Op wat krasjes na was er verder niets aan de hand en werkte de laptop gewoon verder. (dat is echt iets voor mij)
 
ikke nog straffer,ik heb hier nog ergens iets liggen dat een toetsenbord projecteerd op je tafel en het werkt ook nog,het is van het merk motorola
 
Ik zal je nog een straffer verhaal vertellen
Nu ga je me ook niet geloven en ik geloofde het ook niet. Tot ik het met mijn ogen zag

In het Amerikaanse leger hebben sommige een laptop die je gerust van 2verdiepen naar beneden mag vallen.
Op wat krasjes na was er verder niets aan de hand en werkte de laptop gewoon verder. (dat is echt iets voor mij)

als ik me niet vergis is dat er eentje van Sony. sommige installateurs van telenet hebben die ook. de gast in kwestie die me de dat vertelde heeft me dat bewezen: hij heeft gewoon zijn pc vanuit mijn raam op het eerste verdiep naar beneden gekiepert. het toestel stond aan vóór de val en had een webpagina open staan. na oprapen surfte hij gewoon verder. andere leuke dingen zijn dat het toestel meer dan spatwaterdicht is en ook voorziet dat je je klavier met 4 vijsjes eruit kan halen om het vanbinnen af te drogen als je je koffie erover giet ofzo, dat het scherm in alle richtingen gedraaid kan worden en als touchscreen kan gebruikt worden als je het klavier op het scherm oproept. 'nadeel' is dat het speelgoedje 4600€ kost...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan