Toestel-PIN verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
CVE, Jij gaat hier allicht een oplossing voor hebben:

Op android moet je tweemaal een pin ingeven, eentje voor je simkaart en eentje voor je toestel. Hoe kan je de toestel-sim verwijderen?

Het betreft hier een LG K500n. Heb nog maar een klein beetje liggen Googlen en niet direkt iets gevonden, maar mss ken jij per toeval de menu waar ik het uitschakelen kan vinden... :)hope:)
 
Beste Antwanneke, je gaat met je toestel naar "instellingen", dan ga je naar " beveiliging en locatie". Daar kan je "aparaatbeveiliging", dan zie je wat er allemaal van beveiligingen actief staat. Bij mij is dat schermbeveiliging met pincode, dat laat je best aan, maar verder naar onder kan er nog iets staan, bij mij staat daar vingerdruk en daar staat er 1 vingerscan. Daar staat ook nog een andere code in ook. Daar moet je ergens gaan zoeken.
ps. laat weten of je het gevonden hebt.
Een andere zaak wat wel handig is voor mij is het besturingssysteem. Dat is Android, maar welke versie van die Android Ik draai Android 8.1.
 
Als mijn madamme terug komt van haar werk ga ik dat eens direkt bezien sé. Ze heeft wel geen fingerprintrecognition, maar dat zal ook wel lukken zonder zeker? Haar Android-versie ken ik niet van buiten, maar I'll keep you posted.
 
Antwanneke;n230714 zei:
Als mijn madamme terug komt van haar werk ga ik dat eens direkt bezien sé. Ze heeft wel geen fingerprintrecognition, maar dat zal ook wel lukken zonder zeker? Haar Android-versie ken ik niet van buiten, maar I'll keep you posted.

pincode en toestelcode zal dat bij haar zijn denk ik
 
De menu van haar versie is niet hetzelfde opgebouwd zoals je zegde. toch merci, maar toestel pin eraf halen staat er niet tussen in beveiliging. zal wat verder neuzen...
 
Kijk ook een in instellingen bij Google. Daar staat ook een gedeelte inloggen en beveiligen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan