Status
Niet open voor verdere reacties.
Toetsenborden en muizen gaan normaal wel heel lang mee, en zeker logitech. Maar het kan natuurlijk altijd dat je minder geluk hebt en dat je apparaten sneller defect raken. Het is en blijft electronica.
 
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er stuk is aan het toetsenbord en hoe dit gekomen is.
Als je een glas Cola in het toetsenbord kiept, werkt er niet veel meer.
Onder normaal gebruik moet zo'n ding jaren probleemloos mee kunnen gaan. Het maakt niet uit of deze draadloos of bedraad is.
Als hij draadloos is kan de fout ook bij de USB poort van de PC zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er stuk is aan het toetsenbord en hoe dit gekomen is.
Als je een glas Cola in het toetsenbord kiept, werkt er niet veel meer.
Onder normaal gebruik moet zo'n ding jaren probleemloos mee kunnen gaan. Het maakt niet uit of deze draadloos of bedraad is.
Als hij draadloos is kan de fout ook bij de USB poort van de PC zitten.
Heb eens de afstandsbediening van een televisie binnengekregen om te herstellen. Er was een glas rode wijn omgevallen op de afstandsbediening. Ze hadden direct zo goed het kon de afstandsbediening afgedept en droog gemaakt. Toe ik ze opende zag ik dat alle koperbaantjes waar de wijn aangeweest was volledig weggevreten waren.
 
Heb eens de afstandsbediening van een televisie binnengekregen om te herstellen. Er was een glas rode wijn omgevallen op de afstandsbediening. Ze hadden direct zo goed het kon de afstandsbediening afgedept en droog gemaakt. Toe ik ze opende zag ik dat alle koperbaantjes waar de wijn aangeweest was volledig weggevreten waren.

Weet je zeker dat dit wijn was :ahhhhh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan