Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
ik zit met een vervelend probleem .....
namelijk wil ik een 2de partitie voorzien van een besturings systeem in dit geval om dit systeem te testen ....
laat ons daar niet over uitwijken ....

het probleem is dat ik niet meer in de bios kan komen om de cd drive als eerste boot in te stellen ...

waarom niet ....eerder ging dit wel ....om de DEL toets te drukken ...!!!

omdat tydens de opstart gevraagd wordt om de DEL toets in te drukken .....!!!

Echter het probleem is dat mijn toetsenbord pas actief word als het opstarten zover gekomen is dat het blauwe welkom's scherm weer gegeven wordt ......

wat heb ik al gedaan ...

1..een flash-scan + een volledige systeem scan met malwarebytes pro...
er werd niets gevonden !

2..een Anti-Rootkit scan +een volledige systeem scan met AVG internet security...
ook hier werd niets gevonden !

3..de energie instellingen nagekeken ...hier was niets aan verranderdt !
 
Heb je een USB of een PS2 keyboard ?

Met een USB keyboard kan het gebeuren dat hiervoor eerst een driver geladen moet zijn en dan kun je niet in het BIOS komen.
 
Hoi qtex
Computer buitengooien, nieuwe computer kopen en daar het toetsenbord op aansluiten.
Grapje hoor :p
Het is toch soms geen draadloos toetsenbord? Indien ja gebruik dan een bekabeld toetsenbord.
 
nee swake het is een bedraad toetsenbord en de driver heb ik al verwijderdt na een herstart bleek echter hetzelfde zich te herhalen ...this een usb toetsenbord ..
dit heeft ook niet geholpen ...
 
deze optie heb ik nog niet gedaan omdat er géén foutmelding is bij de usb poorten ...
Bekijk bijlage 8434

ik kan deze optie wel eens doen baat het niet schaad het niet !
 
En kun je de Delete toets gebruiken . Met de rechtermuisknop een bestand aanklikken, en dan met de Delete toets verwijderen. Als dat niet lukt, werkt de delete toets niet meer.
 
@ swake : jouw optie ging niet ..echter kan ik wel ctrl+alt+del gebruiken
@ pluis : bedoel je een toetsenbord met zo'n purperen stekker aan ...indien zo ja deze heb ik liggen ga eens testen
 
ik heb het getest wat bleek dit ps2 toetsenbord werkte !!
daarop heb ik dan de usb toetsenbord aangesloten op de usbpoorten die aanwezig zijn /waren bij de pc ..... wel deze werkt nu ook ...en kan dus de del toets indrukken nu ....
voorheen sloot ik deze aan op een pci card met 5 usb poorten

kleine verstrooing bij het terug aansluiten verleden week na het stof vrij maken van de pc !!!!

opgelost
 
ik heb het getest wat bleek dit ps2 toetsenbord werkte !!
daarop heb ik dan de usb toetsenbord aangesloten op de usbpoorten die aanwezig zijn /waren bij de pc ..... wel deze werkt nu ook ...en kan dus de del toets indrukken nu ....
voorheen sloot ik deze aan op een pci card met 5 usb poorten

kleine verstrooing bij het terug aansluiten verleden week na het stof vrij maken van de pc !!!!

opgelost

Daar heb ik laatst iets voor gevonden All about USB | USB 3.0, USB Gaming, USB Lifestyle | Brando Workshop : USB Connector Anti-Dust Stopper


UPCSF020500_03_L.jpg
 
vergissing uwe wege denk ik ....
er zat géén stof in de usb poort ....
ik heb zowel 20 usb poorten op deze pc en heb de verkeerde genomen ..om het toetsenbord aan te sluiten
 
vergissing uwe wege denk ik ....
er zat géén stof in de usb poort ....
ik heb zowel 20 usb poorten op deze pc en heb de verkeerde genomen ..om het toetsenbord aan te sluiten

Kijk eens op je klok hoe laat het al is, ik ga in iedergeval slapen :ende:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan