Toetsenbord werkt niet bij 1 enkele toepassing nl ovi-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb via Nokia een mailbox bij ovi.mg5.mail.yahoo.com en tot vandaag werkte alles goed na de kinderziektes.
Nu kan ik geen tekst of adres meer intikken. Ook de reply-toets laat niet toe het adres van de afzender en onderwerp te tonen in het antwoordbericht. Ik heb zopas een update gedaan naar Nokia Suite 3.2.100 , zonder resultaat.
Thanks for help
 
heb je het over email op je mobile? of werkt het ook niet als je op pc naar je ovi mail account gaat? ik zou gewoon de default emailclient gebruiken van je nokia. die werkt bij mij perfect. tenslotte is ovi mail slechts yahoo mail met ovi login.

de default browser van mijn N8-00 deed ook raar tot ik de OVI store geupdate heb. en ook opera mobile flipte door tot de default browser van nokia weer normaal deed

als het dus over je mobiel gaat, zeker OVI store open doen en laten updaten (heet vanaf dan nokia store). het volstaat niet alleen nokia ovi suite op je pc te updaten naar nokia suite. ben niet helemaal thuis in de onderliggende processen van symbian maar heb wel ondervonden dat deze workaround voor mij werkte.
 
Laatst bewerkt:
dan kan ik me alleen maar bij Pluis aansluiten: de fout zit bij OVI-Yahoo. neem contact op met hen. of probeer je login eens op yahoo in plaats van op ovi. het is namelijk zo dat ovi volledig naar yahoo is gemigreerd. misschien is het inlogpad dat je gebruikt niet meer geldig en moet je nu rechtstreeks via yahoo met je ovi login. het proberen waard.
 
Inloggen via yahoo werkt niet want daar wordt mijn login-id niet herkend. Enkel via ovi.mg5.mail.yahoo.com kan ik mijn mails ontvangen.
Het probleem doet zich voor met Firefox 7 en 8. Ik heb als geprobeerd met het uitschakelen van plug-ins en add-ons. Geen succes.
Bij yahoo sta ik in de wachtrij met mijn vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan