Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Weet iemand wat dat kan zijn, Ik heb hier een pc staan van een collega die herkend zijn toetsen bord niet , als je eender welke toets indrukt gebeurd er niks , heb al een ander toetsenbord geprobeerd maar niks helpt , ik weet het niet meer!

moest er iemand iets weten thnx al bij voorbaat.:p
 
Probeer eerst dat toetsenbord eens op jouw pc, dan weet je al dat het een goed bordje is voor je gaat knoeien met drivers.
Een nieuwere driver is niet altijd beter, kijk daarbij ook uit voor welk besturingssysteem die nieuwe driver geschikt is.
Trouwens ik heb nog nooit een driver gebruikt voor toetsenborden, of het moet eens een draadloos geweest zijn op een pc met win millenium nog op die dat niet kende.
Ik heb zaterdag nog een bordje weggegooid, het kabeltje had een ruk gekregen met slecht contact inwendig tot gevolg
 
Vaak is de oplossing een usb bordje nemen, vind je al vanaf 12 euro als het aan de connector achteraan de pc ligt.
Je hebt met 2 bordjes geprobeert dus die moeten goed zijn, het zal wel een soduur zijn, iets dergelijks.
Anders windows eens herinstalleren, kan ook softwarefout zijn.
Ik heb dat eens moeten doen op een oude pentium 3.
Als hij de pc wegdoet kan hij op de te koop rubriek hier terecht.
Ik ken nog een paar mensen die op zoek zijn naar een goede 2e hands, dan bekijk ik het daar wel.
Wil je heropenen stuur je maar pm dan regelen we dat weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan