Top tips Deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
WaWa;n238458 zei:
De TopTips zijn terug - hier is Deel 22" Veel leesgenot en je vindt zeker opnieuw een goed gebruik van de tips en de programma's.



Mooi rapport

In een echte luistertest met speakers zoals bv. Dynaudio of B & W, vallen deze toch door de mand, de ambiance van een "grote" speaker is niet te evenaren door deze mini sets

Albert
 
Beste Allemaal,
Ik had graag wat feedback gekregen over wat ik voorstel op p. 19 tot p. 21: Windows Start Optimaliseren. Sinds ik dat zelf heb gedaan - vooraleer het aan te prijzen - merk ik dat het zoveel aangenamer is geworden om er mee te werken. Wie doet het eens?
 
WaWa;n238661 zei:
Beste Allemaal,
Ik had graag wat feedback gekregen over wat ik voorstel op p. 19 tot p. 21: Windows Start Optimaliseren. Sinds ik dat zelf heb gedaan - vooraleer het aan te prijzen - merk ik dat het zoveel aangenamer is geworden om er mee te werken. Wie doet het eens?

Vind juist de mogelijkheden met de tegels handig. De meeste applicaties die ik gebruik staan bij mij als tegel. De lange lijst is enkel van toepassingen voor zaken die ik maar af en toe eens opstart.
Maar dit is dan mijn mening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan