Top tips Deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
de instellingen die jij daar aanbeveelt hanteerde ik hier al langer , hier was dus niets aan te passen ..maar das dus ieder zijn persoonlijke goesting ..
 
Qtex;n238681 zei:
de instellingen die jij daar aanbeveelt hanteerde ik hier al langer , hier was dus niets aan te passen ..maar das dus ieder zijn persoonlijke goesting ..

Dat klopt, maar hier wilde ik mijn mening geven. Wat WW voorstelt vind ik persoonlijk niet zo handig. Maar goed dat de mogelijkheid getoond wordt. WW vraagt hier duidelijk de feedback.
 
WaWa;n238661 zei:
Beste Allemaal,
Ik had graag wat feedback gekregen over wat ik voorstel op p. 19 tot p. 21: Windows Start Optimaliseren. Sinds ik dat zelf heb gedaan - vooraleer het aan te prijzen - merk ik dat het zoveel aangenamer is geworden om er mee te werken. Wie doet het eens?

Ik ben nog steeds een Windows 7 gebruiker. Windows 10 staat wel ergens op een test PC die zelden opstart maar wel met Classic Shell geïnstalleerd. Hiermee heb ik in de settings gekozen voor het Windows 7 menu.
Dus zonder tegels, want daar heb ik helemaal niets aan.
 
Skippy;n238689 zei:
Ik ben nog steeds een Windows 7 gebruiker. Windows 10 staat wel ergens op een test PC die zelden opstart maar wel met Classic Shell geïnstalleerd. Hiermee heb ik in de settings gekozen voor het Windows 7 menu.
Dus zonder tegels, want daar heb ik helemaal niets aan.

Skippy, nu vind ik dat jij oud begint te worden. Je bent al altijd met je tijd mee gegaan, zelfs pioneer geweest. Maar nu blijf je rotsvast hangen aan je Win 7. Terwijl Win 10 nog zo slecht niet is, je geeft het niet eens de kans, Als je het dan al op een pc zet, zet je er dan een classic shell over en doe je er vervolgens niets mee. Vergeet niet dat het geen jaar meer ondersteunt wordt he makker. Dan zal je wel moeten overschakelen naar Win 10. JIj die zo met je tijd mee is, vind ik dan jammer dat jij dan zo de boot afhoud met dit nieuwe en zelfs al enkele keren verbeterde of laat het ons op veranderde Win 10. Ik vind dat Win 10 er steeds beter op wordt. Ik heb zelfs al een sneak preview gezien van de nieuwste build die nog moet komen. Als die zo op ons afkomt zal zelfs ik die nu al Win 10 gewend ben ook weer een beetje moeten zoeken. Er zijn weer een aantal zaken bij gekomen. Terug enkele verbeteringen doorgevoerd. Ziet er terug gelikter uit.
 
Skippy;n238689 zei:
Ik ben nog steeds een Windows 7 gebruiker. Windows 10 staat wel ergens op een test PC die zelden opstart maar wel met Classic Shell geïnstalleerd. Hiermee heb ik in de settings gekozen voor het Windows 7 menu.
Dus zonder tegels, want daar heb ik helemaal niets aan.

Maar hoe langer je wacht van de overstap te maken hoe groter de verandering is. Het is natuurlijk wennen. Maar na 3 maal harstgrondig vloeken raak je stilaan gewend. Je zal natuurlijk ook diverse zaken moeten her opzoeken. Maar je kent de commando's denk ik beter dan de meesten onder ons. Dus diekan je blijven gebruiken. Maar geef het een kans. Een niet gebruikte kans is een verkeken kans. Wil je werken zonder de tegels, dan doe je precies wat WW voorsteld.
 
eerdaags zal hij dan toch moeten overstappen naar een andere Windows aangezien de eind datum voor de Windows 7 vast gelegd werd op 14/01/2020 want dan trekken ze de stekker uit de Windows 7 en word deze niet meer ondersteund door Microsoft ...
 
Als je de tegels gebruikt, dan is dat jouw vrijheid, natuurlijk. maar wat met de andere wijzigingen, zoals de donkere achtergronden i.p.v. de witte - en de rest. Zelf ben ik iedere dag opnieuw blij dat Win 10 er nu zo uitziet.
Nog wat anders: Ik ben heel lang Insider geweest, maar heb het uiteindelijk opgegeven en ben terug gegaan naar de gewone, normale Win 10 gebruiker. Er waren te veel fouten, maar, ja, ik was verwittigd.
 
Dat is inderdaad de vrijheid die Windows je gelukkig bied. Ik gebruik de tegels, vind dit gemakkelijk. Maar ook lang niet altijd. Mijn browser bv zet ik in mijn taakbalk onderaan, 1 x klikken en hij gaat open. wat een aantal bewerkingen bespaard natuurlijk. Dus alles wat ik dagelijks gebruik staat daar. Wat ik vaak gebruik, maar niet dagelijks, staat als tegel. Al de rest staat in de lijst naast de tegels. Ik vind mijn indeling voor mijn gebruik goed zo. Maar zoals je zegt, ieder zijn meug he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan