Top tips Deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
De TopTips zijn er weer. Deze keer een inleidend artikel die je, met kennis van zaken, een uniek overzicht geeft van wat we te verwachten hebben tijdens de volgende 10 jaar. Deze informatie is gebaseerd op zeer betrouwbare bronnen. Naar goede gewoonte een dozijn gratis programma's die je zeker zullen van pas komen om je PC optimaal en in goede conditie te houden! We wensen je veel leesgenot en laat ons zeker weten wat je er van denkt.
 

Bijlagen

  • Top_tips_van_Tuts_Deel-23.pdf
    3.3 MB · Weergaven: 987
  • Op naar het jaar 2030-V2.pdf
    842.3 KB · Weergaven: 137
interessante lectuur ….vliegende taxi's ..blade runner in het echt !
*waar zijn echter die (gratis ) programma's ! .. zie nergens een verwijzing er naar !
 
Ach, Chriet Titulaer had "vrougah" ook al die toekomstvisie dingen die eigenlijk nooit op die manier uitkwamen maar toch net even anders, zo zie ik ook die dingen in het pdf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Ach, Chriet Titulaer had "vrougah" ook al die toekomstvisie dingen die eigenlijk nooit op die manier uitkwamen maar toch net even anders, zo zie ik ook die dingen in het pdf.
Ha ha wijlen Chriet.
In 1985 voorspelde hij al ver voor de mobiele telefoon en smartphones dat iedereen op de fiets mobiel bereikbaar zou gaan worden.
De rest is geschiedenis geworden.
Tegenwoordig is het inmiddels alweer zover dat het inmiddels verboden is ( In Nederland ) om op de fiets te bellen.

 
Tegenwoordig is het inmiddels alweer zover dat het inmiddels verboden is ( In Nederland ) om op de fiets te bellen.

hier is dit ook verboden … zo kreeg de gebuur ( 3 huizen verder ) direct een boete van 50€
 
Er is ergens een spijtige vergissing, want dit is niet de complete TopTips.
Hoe dat komt, weet ik niet, maar best zo rap mogelijk verbeteren, hé!
Ondertussen, de echte hierbij:
bedankt maar zorg dat je de complete TopTips mét programma's download.
 

Bijlagen

  • Top_tips_van_Tuts_Deel-23.pdf
    3.3 MB · Weergaven: 515
een opmerking heb ik nu wel betreffende de gratis vermelde programma's en dit is zeker niet kwaadwillig bedoeld ..
de opmerking betreft hier om het programma te gaan zoals Glary Utilities ..
jij vernoemd deze nu hier terwijl we steeds in het forum blijven herhalen dat zulke programma's best vermeden kunnen worden omdat ze meer kwaad doen dan goed ..
**probeer in de toekomst zulke programma's Niet meer op te nemen in je meesterlijk samen gestelde Top-Tips .
 
Oké Q. Maar Glary is ondertussen echt betrouwbaar geworden en daarom heb ik het "gedurfd"..., want het is echt nuttig te gebruiken.
Uitzonderingen bevestigen de regel... Maar ik doe het niet meer.
Ww
 
@Q: wat vliegende taxi's betreft, zijn er al 'drones' met vier schroeven die mensen kunnen vervoeren op korte afstanden. Perfect ook voor een spoed-transport naar het hospitaal. Dus: val van je fiets, zoals ik, en binnenkort zit/lig je zelf in een dergelijk vliegend toestel naar de spoed... Ik wens je dat niet natuurlijk 't is maar om je te vertellen dat het geen science fiction is voor een beeldverhaaltje..!
 
Punt is dat je aan al die zogenaamde optimalisatie progjes niets hebt, b.v. schoonmaken, wat maakt het uit wat erop staat als je ruimte genoeg hebt, van je garage schoonmaken gaat je auto echt niet harder rijden, of het opschonen van het register, tis een database die aangesproken wordt als het nodig is, alleen de context en run sleutels worden geladen, ze repareren niets en opstarten items zijn op diverse manieren aan te passen.

Ook die update tools vermijden, drivers werken of werken niet, die hoef je helemaal niet te updaten, hooguit voor de grafische kaart als die pas is aangeschaft.
Die Glary kan geen kwaad maar je hebt er geen ... aan.
Al die gratis optimalisatie progjes zijn bedoeld om je de pro versie aan te laten schaffen, oftewel, alles voor de handel.

Je zou ze i.p.v ze te promoten af kunnen raden.
 
Oké, maar toch resteren er wat nuttige dingen. Ik weet ook wel dat het register schoonmaken alleen een goed gevoel geeft en dat is ook al wat...
Nu is Glary wel erg veel verbeterd tegenover een paar jaar geleden. Problemen heeft het bij mij nooit veroorzaakt.
En: de plaatjes zijn toch mooi...?
 
@lange pier, behalve je opmerking (waarvan akte), wat vind je van de rest?
► Het artikel is het resultaat van nogal veel opzoekingswerk, boeken lezen, voordrachten beluisteren, enz. Daarom vind ik dat het werkelijk een uniek beeld geeft over de volgende 10 jaar. De lezers krijgen via ons informatie die ze allicht nergens anders zo samengevat kunnen vinden.
Ww
 
Mooie opsomming wat mensen denken wat er gaat veranderen maar niemand kan de toekomst voorspellen zie "Chriet Titulaer", als je zelf in die richtingen gaat denken zie je ook een aantal zoals het zou kunnen worden.
Dat je er zoveel moeite instopt, mijn complimenten.

Had het meer over de gratis aangeboden software, er wordt vaak zoveel onzin naar voren gebracht wat je krijgt door al die niet kloppende verhalen en dan krijg je wat Schoone naar voren bracht.

Er is zelfs een moderator op andere site die geloofd heilig in dat schoonmaken door het verwijderen van overbodige bestanden de boel versnelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan