Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit hier met een acer aspire M3710. Na twee jaar werkt hij heel traag, eer hij opgestart raakt duurt het een eeuwigheid. Dan heb ik nog probleem met het geluid, als ik muziek luister is het of het geluid blijft hangen. Ik heb nieuwe geluidskaart geplaatst maar maakte geen verschil.
Moet ik windows terug installeren?
Groetjes
 
Waarom hij traag is, is moeilijk te zeggen, omdat hier vele oorzaken kunnen zijn.

Bijvoorbeeld defect geheugen, of een volle C schijf. Ook kan er malware en spyware aanwezig zijn. Verkeerde instelling kunnen ook een boosdoener zijn.

Je moet ergens beginnen, scan daarom eerst eens met Malwarebytes' Anti-Malware
 
Schijf is niet vol, is 1tb. Documenten staan op D schijf, dus C schijf enkel voor programas. Hoe weet ik of geheugen defect is? Heb al scans op malware gedaan en zou schoon moeten zijn.
Thx
 
Na twee jaar werkt hij heel traag, eer hij opgestart raakt duurt het een eeuwigheid. Dan heb ik nog probleem met het geluid, als ik muziek luister is het of het geluid blijft hangen.

Computer die traag opstart en bij het beluisteren van muziek hapert het geluid.
Meestal is hiervan de oorzaak, een veel te zware opstart. Met een te zware opstart bedoel ik, programma's die overbodig automatisch opstarten met windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan