Translater

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fred1946

Gast
Hoe kan ik een engelse srt naar NL translaten,met wat voor een programma.
Alvast vriendelijk bedankt.
MVG Fred
 
een srt file is dus een ondertiteling van een film ...wil jij deze zelf in het Nederlands omzetten dan kun je bijvoorbeeld het gratis programma Subtitle Workshop daar voor gebruiken ..
bezie onderstaande pdf eens ...
Bekijk bijlage Subtitels zelf aanmaken met Subtitle Workshop..1.pdf

*of je download een Nederlandstalige ondertiteling .
je plaatst deze dan in de zelfde map van de film ..

**een programma die zelf dus een srt omzet naar het Nederlands bestaat er volgens mij niet ...
er is geen enkele vertaal programma die zoiets foutloos kan omzetten ... jij dient deze regel per regel zelf te vertalen via Subtitle Workshop..zie je hier tegen aan dan zoek je een Nederlandstalige ondertiteling !
 
Vertaalprogramma's zijn nooit voor 100% goed, je hebt altijd met de grammatica te maken en zo slim is software nog niet om zoiets uit een andere taal te vertalen.
Probeer eens iets met Google Translate te vertalen zonder in de lach te schieten wat er dan komt te staan.

Kun je niet beter naar een Nederlandse ondertiteling zoeken op internet. Ondertitels zijn altijd door een mens gemaakt.
 
Qtex en SKippy bedankt voor jullie reactie.
Ik weer Google is niks,ga workshop proberen anders wacht ik tot iemand met NL sub komt.
SKippy engelse of english maak niet uit,je weet wat ik bedoel daar gaat het om lol.
MVG Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan