Tune Up Utilities 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 394

Gast
tu2006_box_details_nl.jpg

Ervaar Windows-tuning met dit winnende product! Met TuneUp Utilities 2006 maakt u Windows binnen enkele minuten sneller, gemakkelijker en veiliger.
In het complete pakket worden alle belangrijke aspecten voor het optimaliseren, configureren, opruimen en onderhouden van uw systeem in één modern, grafisch uiterlijk samengevoegd.
Overtuig uzelf nu eenvoudig van de volledige functionaliteit van de software en download de <NOBR>gratis testversie</NOBR> !

Bepaal zelf hoe Windows eruitziet en werkt
Met TuneUp SystemControl kan het besturingssysteem eenvoudig aan uw wensen worden aangepast. Zo kunt u bijvoorbeeld hinderlijke visuele effecten uitschakelen, uw systeem beveiligen of Internet Explorer uitbreiden met handige functies.
Met TuneUp Styler geeft u Windows een persoonlijke noot door pictogrammen te veranderen of, in Windows XP, zelfs het gehele uiterlijk te wijzigen, inclusief aanmeld- en opstartscherm.
tuneup_systemcontrol.jpg


Repareer fouten en gooi overbodige ballast overboord
Op uw computer verzamelen zich in de loop der tijd ontelbare tijdelijke en overbodige bestanden. TuneUp DiskCleaner doorzoekt de computerstations gericht op overbodige ballast en bevrijdt u daarvan.
Even nuttig is de module TuneUp RegistryCleaner, waarmee ongeldige regels en fouten in het register worden opgespoord en hersteld. Toepassingen die u niet meer gebruikt, kunt u eenvoudig verwijderen met TuneUp Uninstall Manager.
tuneup_registrycleaner.jpg


Optimaliseer de prestaties van uw computer
Met het 1-Easy onderhoud kunnen vaak terugkerende onderhoudswerkzaamheden zoals het opruimen van de vaste schijf of het register met één muisklik of zelfs volledig automatisch worden verricht.
TuneUp System Optimizer optimaliseert uw systeem- en nternetinstellingen en geeft bovendien waardevolle tips over uw computerconfiguratie. TuneUp MemOptimizer bewaakt uw systeem op de achtergrond en optimaliseert indien nodig het werkgeheugen.
tuneup_system_optimizer.jpg


Neem de controle over Windows in eigen hand
TuneUp Procesbeheer en TuneUp Registereditor bieden, vergeleken met de interne Windows-tools, uitgebreide functies voor het beheer van uw systeem.
Met TuneUp StartUp Manager bepaalt u welke programma's bij het opstarten van het systeem of bij het aanmelden van een gebruiker automatisch moeten worden gestart. TuneUp System Information biedt uitgebreide informatie over de hardware en software in uw computer.
tuneup_procesbeheer.jpg


Red belangrijke gegevens en bescherm uw privacy
Met TuneUp Undelete kunt u per ongeluk gewiste bestanden weer herstellen, zelfs wanneer de Prullenbak van Windows u in de steek laat. Zo kunt u uw waardevolle werk vaak toch nog redden.
TuneUp Shredder daarentegen wist gegevens volgens een procedure van het Amerikaanse ministerie van Defensie, zodat deze zelfs niet meer door professionele gegevensherstelbedrijven kunnen worden hersteld.
tuneup_undelete.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoy El Matador,Ivan en Ciriel
Heb de gratis testversie gebruikt en bedankt zulle! Maar liefs 833 problemen werden gevonden.Denk dat ik nu wel de hoofdvolgel heb afgeschoten.Maar mijn computertjes werkt nu wel veel vlugger.
 
¡Olla! El Matador,Ivan y Ciriel
Heb de gratis testversie uitgevoerd en maar liefst 833 problemen werden gevonden.Denk dat ik daarmee wel de hoofdvogel heb afgeschoten.Maar mijn computertje werkt nu veel sneller.Bedankt he.Groetjes uit Andalucia
 
tune up is goed als je al iets beter pc hebt,bedoel dat je minstens 256mb ram hebt en minstens 400mhz prosessor,anders crast je pc .......niet echt de schuld van tune up maar door de gebruiker die dan allerlei thema's gebruikt,
dan overdrijven met je free ram, dat je kan instellen, kort samen gevat het is een goed programma als je het met verstand gebruikt denk er aan minstens 256mb ram als je boot screens,log in ,,uiterlijk wilt veranderen van je pc
wees niet boos dat is mijn mening....
 
heb hier de volledige versie liggen van tune up en ik moet zeggen heb er zeker geen slechte ervaringen mee maar gebruik deze meer voor mijn windows mooier te maken in samenwerking met windows blinds en dan crieer je schitterende resultaten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan