Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
ik had een vraagje namelijk het volgende
ik heb een laptop de amilo pi1505
nu wil ik daar een windows xp proff op zetten en dat lukt niet om dat er een sata schijf in zit en er geen disket lezer
kan ik de driver voor de hd niet instaleren omdat dat een sata schijf is
weet u daar een oplossing voor of een tutorials om eem xp cd te maken met sata drivers in
laat aub iets weten
rudi
 
Mocht je op een SATA-schijf Windows XP willen installeren, zorg ervoor dat je de juiste SATA-drivers op floppy hebt. Doe een cd-installatie (BIOS boot sequence op cd-rom zetten) en kies in de Setup voor F6. Je kunt dan de juiste SATA-drivers installeren als de Setup daar om vraagt. Na de installatie pas je de boot sequence in het BIOS aan, zodat je systeem boot vanaf de SATA-schijf.

maar dit is nu uw probleem dat je geen discettelezer hebt

maar je hebt wel ne floppyd.met de drivers op .....kan je ze niet copieren op een cd en dan via cdrom dvd of ze via een externe stick of hd
heb ook geen floppy in mijn pc en heb een extra sata hd aangesloten en via msi live update de juiste drivers gehad

groetjes
 
hmmm vreemd, ik heb 2 sata schijven en Windows XP prof herkende dit meteen zonder enige drivers te installeren.
verder het kopieeren zoals hackyhaha zegt is een goede oplossing
 
hmmm vreemd, ik heb 2 sata schijven en Windows XP prof herkende dit meteen zonder enige drivers te installeren.
verder het kopieeren zoals hackyhaha zegt is een goede oplossing


Mja die sata schijven, daar heb ik ook wel al enige problemen mee gehad. Ik moet ze niet en ik zal ze nooit niet moeten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan