Status
Niet open voor verdere reacties.
O

okkeej

Gast
Hi, ik heb daarnet tvgids 'tv dinges" gedownload, maar dat werkt langs geen kanten meer... Is er een andere versie? Hij geeft namelijk een foutmelding dt er een fout zit in de script. visual++ heb ik geisntalleerd en ook alle versies van framework, dus daar kan het al niet aan liggen. Ik heb windows XP SP 3 met de laatste updates. Alleen gebruik ik IE 6 om een bepaalde reden. Kan het misschien daardoor liggen dta ik met een oudere versie van IE heb?

Verder heb ik ook firewall uitgeschakeld en ja ik heb natuurlijk eerst internet verbinding gemaakt voordat ik het programma tv dinges opstartte.

!!!!!!!!!!!!!!!!EN NEE HET LIGT NIET AAN MIJN SCHERM!!!!!!!!!!!

Sorry dat ik dit even dom vermeld, maar ik heb al vaker domme reacties gehad in een andere forum. Toen kreeg ik een reactie dat ik even een nieuw beeldscherm moest gaan kopen, toen ik een probleem had met mijn bureaublad achtergrond. Ik kon hem namelijk niet meer veranderen. Ik had toen die gast zo hard uitgescholden dat ik gebant werd. Ik hoop dat dit hier niet zal gebeuren. (maar toch altijd liever een ban dan 200 euro verprutsen aan een nieuw beeldscherm terwijl het helemaal niet daaraan lag.)

Pctuts.be - Downloads - TV Dinges 0.9 Belgie

Alvast vriendelijk bedankt! ;-)
 
ik denk dat je de firewall toestemming moet geven om verbinding te mogen maken
voor tv dinges
want steeds de firewall uitzetten werkt natuurlijk niet handig
heb je ook de laatste versie van tv dinges geinstalleerd?
 
Klopt, firewall geeeft hem volledig toegang, ben ik al heel zeker van.
Verder heb ik tvdinges versie 0.9 op een windows xp service pack 3 en de laatste updates. Behalve IE7 heb ik niet, wel IE6.
 
Ik gebruik firefox als standaard browser, maar alsnog ziet tv dinges IE als standaard internet browser. Ik wil echter IE6 willen behouden, maar misschien dat ik eens kan proberen in visual desktop in IE7 en kijken of het daarmee werkt. (In een schone windows install in visual desktop heb ik overigens ook het zelfde probleem mee.)
 
Hallo Okkeej
Moet je proberen je firefox in dinges toe tevoegen (kijk even of je in dinges kan browsen naar firefox om hem daar toe tevoegen?
)

Wat je ook nog kan proberen of je dinges toevoegen kan aan Add-ons in firefox?

Grz DamienJack
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan