Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathieu

Steunend lid
Vip Lid
Twee Limburgers, Jef en Louis, staan te liften. Er stopt een chique Mercedes met daarin een blonde schoonheid.
Zij wil echter slechts één passagier meenemen. De Jef gaat mee en de Louis loopt te voet verder.
Na een half uur stopt dezelfde Mercedes bij de Louis, met achter het stuur de Jef.. De Jef vertelt zijn verhaal:
"We waren een tijdje aan 't rijden toen die blonde zei: 'Ziede daar da boske? Daar rijden we naartoe.' Ze stopte daar, deed haar bloes uit en gooide die op de grond. Toen deed ze haren BH uit en gooide die op haar bloes. Ze deed hare rok uit, gooide het bij op den hoop, en toen deed ze hare string uit en zei: 'Nu moogt ge nemen wat ge maar wilt. 'En ik, ik heb de Mercedes genomen."
"Da's goe gekozen", zei de Louis, "wat had ge anders met die vrouwenklederen allemaal gedaan.
 
Een man werkt in een augurkenfabriek. Op een avond komt hij thuis en zucht tegen z'n vrouw: "Schat, ik heb toch zo'n vervelend probleem :
ik heb de hele dag door zo'n enorme zin om mijn penis in de augurkensnijder te steken".
Man en vrouw praten het uit en samen besluiten ze dat als het weer gebeurt,de man zich voor deze wonderlijke afwijking zal laten behandelen. Alles gaat goed tot de man na twee weken plotseling midden op de dag thuiskomt.
Zijn vrouw schrikt en begrijpt dat er iets ernstig mis is en ze vraagt: "Wat is er gebeurd?" De man zucht, gaat zitten en vertelt : "Ik kon me niet meer beheersen en vandaag heb ik het gedaan, ik heb mijn penis in de augurkensnijder gestoken."
"Neeeee!" zegt zijn vrouw vol afgrijzen , "En nu?"
"Nu ben ik ontslagen." zucht de man.
"En de augurkensnijder?" vraagt z'n vrouw.
Zegt de man : "Haar hebben ze ook ontslagen."
 
Drie Limburgers besluiten van naar de rosse buurt te gaan in Antwerpen. Na een tijdje te hebben rond gereden komen ze voorbij een plaats waar een vrouwtje van plezier staat. Ze stoppen en stellen de vraag hoeveel dat dat moet kosten. Awel zegt het vrouwtje: pijpen 25 €, gewoon 30€ en vanachter 50 €. Helaba schreeuwt de persoon die achter in de wagen zit : waarom moet ik nu weer het meeste betalen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan