tweede hands.be zie geen afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik kan van de ene op de andere dag mijn eigen advertenties (foto's) en die van anderen niet meer zien, wel nog in Chrome.
ik kreeg van 2dehands dit antwoord:

Ik raad jou aan om de privacy instellingen van Firefox eens na te kijken.
Er is recent een update geweest waardoor enkele instellingen aangepast werden en hierdoor enkele functies geblokkeerd werden.
Nadien kan je nogmaals proberen om je de foto's wel kan bekijken.

kan iemand me zeggen wat ik juist moet veranderen,

Bedankt,

Ed
 
Mijn vrouw heeft ook dit probleem, ik weet alleen ook niet hoe ik haar kan helpen. De ene keer heeft ze wel afbeeldingen en de andere keer dan weer niet. Ik heb ze gewoon altijd. Ik zeg wel dat het probleem bij haar ligt aan het feit dat ze haar pc eens moet opschonen. Eens een clean install doen. Maar dat vind ze dan weer te veel werk. Dat zeg ik dan ook zo eens in de paar maanden als ze te vaak klaagt, en dan zeg ik het niet meer terug tot ze dan weer eens te veel klaagt. Maar het is haar computer, dus ik kom daar niet aan. Maar ik ben zeker als het die van mij was geweest dat ik al lang zeker een clean install had gedaan op haar pc. Misschien is dit ook wel eens aan te raden op die computer van u? Misschien zit er ook te veel troep in u computer die u computer niet lekker laat lopen dat malwarebytes en een AV laten lopen geen zin meer hebben. Ik onderhoud mijn computer goed, ik vind dat mijn vrouw dat te weinig doet, veel te weinig.
 
Ik onderhoud mijn laptopje zeer goed, er staat geen rommel op en installeer alles nauwkeurig,
het is raar dat ik het in Chrome wel kan zien en niet in Firefox, het is juist er is juist een nieuwe update gebeurd maar met hun antwoord
Je kan bij jouw privacy instellingen de nodige optie's eens aan of uitvinken die erin staan vermeld.
Indien dit niet lukt, zal je helaas gebruik moeten maken van een andere webbrowser.
Er staan daar wat een aantal opties, moesten ze nu kunnen zeggen welke ik moet uitvinken zou een beter antwoord zijn.

Ed
 
Ik gebruik enkel Chrome browser, ik kan dus niet zeggen hoe een andere browser reageert op bepaalde sites.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan