Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ik heb een pc acer 5600 u,met twee hdmi poorten een in en een out nu heb ik een tweede scherm bij gekocht een samsun sync master SA350 met 1 hdmi poort een in,zodat ik op het ene scherm een foto heb en op het andere scherm
mijn progamma van sketchup kan werken

maar nu is het probleem dat ik aleen op mijn tweede scherm maar aleen mijn mail kan open en niks ander want dat gaat het open op het originele scherm als julie snappen wat ik wil bedoelen

twee schermen.jpg

maar ik krijg niet werken op het ene scherm dan op het andere scherm

als er iemand is die mij kan helpen

gr protter
 
wat wil je bedoelen met het venster te verslepen als een foto op het ander scherm plaats is dat kleine foto maar als ik er op druk voor te vergrote gaat het open in het andere scherm waar het van komt
 
welke Windows gebruik je ...
ondersteund je videokaart 2 beeldschermen ...al dan niet met aparte weergave op elk ?
als je bij de beeldscherm instellingen deze op Dupliceren heb staan dan word er op beiden beeldschermen hetzelfde weergegeven ..
indien deze op Uitbreiden ingesteld staat dan wordt het scherm nu uitgebreid weergegeven over de twee beeldschermen.
U kunt items tussen de twee beeldschermen slepen en verplaatsen.
wil jij elk beeldscherm apart kunnen gebruiken bijvoorbeeld monitor 1 om te gamen en op monitor 2 internetten dan dien je een splitter te gebruiken ... zie de video .

 
ik heb mijn schermen nu op

de beeldschermen uitbreiden staan dus op mijn scherm staat alles zoals gewoonlijk en op de scherm dat ik heb bijgekocht staat alleen het gene dat vanonder op uwe balk staat dat is al
want als ik het op dupliceren zet dat gebeurt alles zelfde op de twee scherme gelijk
 
ik heb dus scherm 2 als hoofdscherm gebruikt nu en scherm 1 gewoon nu kan ik op scherm aleen brouwser gebruiken, maar als ik op scherm een nu een beeldje wil open doen komt dat op scherm 2 open en niet op scherm 1maar ik kan wel een afbeelding van hoofdscherm een beeldje slepen naar scherm 1 en als ik daar dan op druk voor open te doen gaat het op op scherm 2
 
verwarrend wat jij daar neer schrijft in bericht #7 ...
maar zoals ik het begrijp uit je laatste bericht werkt het nu naar je tevredenheid ..!
 
hallo,

ik heb nog is een vraag?als ik met mijn muis naar het andere scherm wil ga ik naar de buiten kant van het scherm voor op het andere scherm te komen maar zou dat ook kunnen dat met de muis ook tussen de de twee schermen blijf heb er een foto bij gedaan zo zie je wat ik bedoel

twee%20schermen%201_zpsrerheett.png


hier zie je pijltje hoe juist mijn muis gaat lanst de buitenkant


twee%20schermen%202_zpsbmiqm4zd.png


en op deze foto zie je de muis binnekant blijft en dat zou ik moeten krijgen

gr protter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan