Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Maak de header van pctuts.be

Ik daag iedereen uit die wat ken van ontwerpen van photoshop enzo....
Zelf ken ik er niets van :p

Dit is een voorbeeld hoe het zou moeten komen.

145c346471fdaf.png



Jullie mogen zelf de kleuren kiezen, zie wel dat het bij de site en forum past, dus niet bv rood.

Dit zijn de formaten.

Dit is de rechter kant

145c347e74efdb.gif


Linker kant

145c347e74d28f.gif


Midden

145c347e752496.gif


De linker en rechterkan mogen van lengte wat groter zijn.
De afbeelding midden is nodige om de ruimte op te vullen.

Heb je nog vragen vuur ze maar af.
 
Zoals altijd, leden nemen veel maar.
Maar als ze dan eens iets moeten doen.

Deze leden hebben deze post van uitdaging gelezen:

Aflitto, alcolon, andykat, belga1, ben, BiaGGi, blueeyez, brenda, captainternet, chaply, cvegreen, daan, daca, Dapi, Dark-Snow-White, declepi, dinky, diny, doke2, Eagle, eck, Eddymo, Euroke0, falcon, Fatal_Error, Felix24, fireblade, FJR 1300, freaky, fryum, gerard, gert300, grabber, gras33, Gunther, Heleen, Highlander, Homer, ivan, J.W., jakske, Jason53, jemty, jim, joeri, karel, Kenzo52, ladydady, Lenka, leonard, lindavancolen, lucholsbeek, lucia, lucske, matrixx*, millo, missy, mondeo, monne, motom, natascha, novice, pba05, plejo, protter, Red Star, reddevel, rero, retlawv, RichKE, riso, Rudy, rudy007, scootermx99, SIMBA, slipknot, steenbokje8, Stertje, stinus, strepto, Strijkertje, Sunivil, Sweetieke, swordfish, sylvain, talini, tbwdolfke, timberke, tomasven, tonton63, urbain, vdalex, vissie, WhiteBrother, wilbil, wopla, x2, xuxa, yorkie, yves*, ®DaddyCool
 
Zoals altijd, leden nemen veel maar.
Maar als ze dan eens iets moeten doen.

Deze leden hebben deze post van uitdaging gelezen:

Aflitto, alcolon, andykat, belga1, ben, BiaGGi, blueeyez, brenda, captainternet, chaply, cvegreen, daan, daca, Dapi, Dark-Snow-White, declepi, dinky, diny, doke2, Eagle, eck, Eddymo, Euroke0, falcon, Fatal_Error, Felix24, fireblade, FJR 1300, freaky, fryum, gerard, gert300, grabber, gras33, Gunther, Heleen, Highlander, Homer, ivan, J.W., jakske, Jason53, jemty, jim, joeri, karel, Kenzo52, ladydady, Lenka, leonard, lindavancolen, lucholsbeek, lucia, lucske, matrixx*, millo, missy, mondeo, monne, motom, natascha, novice, pba05, plejo, protter, Red Star, reddevel, rero, retlawv, RichKE, riso, Rudy, rudy007, scootermx99, SIMBA, slipknot, steenbokje8, Stertje, stinus, strepto, Strijkertje, Sunivil, Sweetieke, swordfish, sylvain, talini, tbwdolfke, timberke, tomasven, tonton63, urbain, vdalex, vissie, WhiteBrother, wilbil, wopla, x2, xuxa, yorkie, yves*, ®DaddyCool


als je mensen wilt motiveren moet je dat vooral zo niet doen want al doen mensen niet allemaal even veel maar zulke opmerkingen jaag je mensen tegen je in het harnas

breng het anders en mensen gaan leuke dingen doen
 
als je mensen wilt motiveren moet je dat vooral zo niet doen want al doen mensen niet allemaal even veel maar zulke opmerkingen jaag je mensen tegen je in het harnas
breng het anders en mensen gaan leuke dingen doen

Ik moet me even aansluiten bij Matrixx,
Je plaatst een uitdaging en w8 maar 2dagen op respons?
Dat is wel een beetje snel als je het mij vraagt!
Geef de mensen ook eens even de kans om het te komen lezen,bekijken en eventueel iets fatsoenlijk uit te werken...dan zullen er wel mooie stukjes volgen.

Sane
 
Mensen, mensen, mensen.....
hou die tenen toch een beetje in...... dan word er niet zo gauw op getrapt !....
158745ca44792e390.jpg


.... en nou niet allen tegelijk terugschieten :) (hep)
158745ca45e5daecc.jpg


(sc)
 
Laatst bewerkt:
sorry,ivan,maar ik vind deze uitlating ongepast.
ik wist niet dat we als lid verplichtingen hadden.
en wat dat nemen betreft,de vip-titel heb ik niet voor niets gekregen denk ik.
Niemand is iets verplicht (dacht ik toch) maar je kan toch meehelpen (als je wil) aan de site om deze (gezellig) uit te breiden zodat we er allemaal iets van kunnen (bij)leren.Tenslotte is het toch allemaal vrijwilligerswerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan