Uiterlijk anders van pctuts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Zoals je kan zien is de style anders van het forum, dit zal zo snel mogelijk weer hersteld worden.
 
Zoals jullie kunnen zien zit pctuts helemaal in een nieuwe kleedje.
 
Hoop niet dat het een vliegend kleedje is.

Het ziet er weer meer profie uit. Goede ontwiklkeling is dat: We blijven groeien !
 
Knap werk!

Knap werk!

Het was, eerlijk gezegd, een hele tijd geleden dat ik hier nog eens had ingelogd (weinig problemen gehad, dus). Op verzoek nu dus eens komen kijken naar de nieuwe look.
In één woord: schitterend!! Welke neuro-banen het in mijn hersenen (?) in gang zet weet ik niet, maar het nodigt uit om eens wat langer en met meer interesse rond te kijken. Ook zonder iets specifieks te zoeken.
Knap werk dus.

Een constatering: het onderscheid tussen 'gewone' tekst en woorden waar een link aan gekoppeld is, zie ik nu minder duidelijk. Misschien moet ik hierbij heel uitdrukkelijk de nadruk leggen op "IK"; het komt waarschijnlijk door het gewijzigde contrast. Door het fellere blauw van de balken valt het kleurverschil met de gelinkte woorden minder op. Maar, nogmaals, dat is míjn persoonlijke ervaring.

Maar ... geen gezeur! Het ziet er goed uit. Proficiat!
 
Het is even geleden dat ik hier nog op bezoek geweest ben, wat ik nu zie vind ik heel knap en duidelijk. Suzy
 
Aan alle PCTuts medewerkers. Jullie weten inmiddels wel dat ik al enkele jaren een zeer tevreden lid van de club ben. Deze lay out ziet er weer zeer professioneel uit. Op een of andere manier nodigt het inderdaad nog meer uit om op je gemak in rond te snuffelen alsof je in een winkel staat. Ik bespeur nu bij mezelf dat ik nu naar meer zaken kijk dan waar ik aanvankelijk voor inlogde. Waar jullie ook onvoorstelbaar in uitblinken is kennis, snelheid van reageren op aangedragen problemen van leden en jullie eindeloze geduld bij het bieden van hulp alsof niets teveel gevraagd is, jullie betrouwbaarheid als het gaat om aangeboden freeware en zo kan ik nog wel even doorgaan. Reden voor mij om zelfs professionele ITC'ers vaak door te verwijzen naar jullie site en ook deze komen bij me terug met lovende opmerkingen over PCTuts en dat wil nogal wat zeggen. Ga zo door en bedankt voor de energie die jullie er insteken om ons met onze hulpvragen zo bij te staan.
 
:duimop::gefeliciteerd: Ik vond het goed en vind het nu nog beter,alles is mooi overzichtelijk .
Ook goed dat de Freeware terug beschikbaar is voor iedereen,proficiat aan het ganse team, en bedankt voor jullie hulp , doe zo voort :applaus:
 
Het forum is niet alleen aan mij te danken maar alle eer gaat naar het team en leden dat elkaar helpen, ik zelf probeer het forum zo simpel mogelijk te maken zo dat dit voor iedereen simpel te gebruiken is. Zonder het team en leden zou het forums niet bestaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan