Hardware uni cam

Status
Niet open voor verdere reacties.
graag had ik via een programmer (uni cam) mijn deltacam twin satteliet cam voorzien van een nieuwe software.
voor dit te doen moet er de com1 poort gebruikt worden dit via een usb poort communiceert met de pc.
in het bordje dat aangesloten wordt aan de pc zou deze een com 1 moeten emuleren.
dit lukt niet bij mij, heeft er iemand ervaring bij het flaschen van zo'n satelliet cam
 
In de instellingen van de driver (apparaatbeheer) moet je die COM poort emulatie configureren. Die 'RS232' communicatie heeft een aantal parameters die correct moeten staan, zoals de baud-rate, control/stop bit, etc...
 
veel info heb ik niet gekregen bij aankoop enkele scans van het toestel er horen nog 2 usb kabels in
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    19.6 KB · Weergaven: 81
  • 2.jpg
    2.jpg
    10.3 KB · Weergaven: 78
  • 3.jpg
    3.jpg
    8.4 KB · Weergaven: 78
  • 4.jpg
    4.jpg
    8.8 KB · Weergaven: 83
  • 5.jpg
    5.jpg
    10.2 KB · Weergaven: 83
  • 6.jpg
    6.jpg
    16.5 KB · Weergaven: 79
vroegere software is niet meer te downloaden probleem blijft met com1 poort bedankt voor de hulp. kan naar het recyclagepark. bedoeling was om deze te voorzien van nieuwe soft en te gebruiken voor ,een originele TVV kaart. was destijds te gebruiken voor telenet te decoderen door de nieuwe coderingstechniek werkte dit reeds lang niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan