uniblue RegistryBooster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik raad aan geen uniblue RegistryBoosterte downloaden en te installeren. Dit programma scand je register op fouten. Ten eerste wil het programma graag verkopen en zal daarom geneigd zijn jou te laten geloven dat er heel wat fouten in je register zitten om toch maar het programma te kopen.

Met het programma zelf is niets mis mee maar ze zijn niet eerlijk.
 
ik koop ook nooit spullen ik downloads ze met cracks bij mij werkt het gewoon perfect
 
dat weet ik ik zeg het alleen dat ik zo aan mijn software kom
 
plus ik versprijd toch geen illegaale rommel op het forum ik zeg alleen dat ik het gebruik
daar is toch niks mis mee
 
Het programma op zich is niets mis mee.
Elke registrycleaner kan namelijk snel je pc stuk maken.
De promotiecampagne is wel volledig fout in mijn ogen.
Er word niet gewezen op de gevaren, en bovendien is deze voor een leek zeer moeilijk te deinstalleren.
Het word om de haverklap aangeraden een snelle gratis scan te doen alsof het een tool is dat je best wekelijks gebruikt in combintie met ander onderhoud van je systeem.
Verder heb je niets aan de scan, want zonder het programma aan te kopen kan je nog niets doen.
Gebruik ook nooit een oude versie van dergelijk programma.
De rede waarom ik mijn systeem 2 jaar terug steeds stuk maakte was omdat ik met een versie werkte op maat van XP (2006)
Probeer dit dus ook niet bij windows 7 beta.
Er word een database bijgehouden van registersleutels die nooit gewist mogen worden.
Deze van vista zaten er niet bij natuurlijk.
Op een systeem van vandaag dat opstart binnen 60 seconden is de snelheidswinst meestal minder dan 1 seconde.

Dus een kleine opsomming
-beter slechts 1x op een jaar gebruiken behalve als je steeds nieuwe programma's installeerd en terug deinstalleerd
-gebruik steeds de laatste versie
-De free scan is nutteloos (behalve de versie 2009, deze heb ik niet geprobeerd)
-de snelheidswinst is te verwaarlozen.
-houd rekening met de gevaren.

Onthoud de gouden regel
Alleen gebruiken als al de rest niet helpt (virusscanners, spyware, schijfopruimers, defragmentatie..................)

Dit is hoe ik denk over deze tool
 
Het programma op zich is niets mis mee.
Elke registrycleaner kan namelijk snel je pc stuk maken.
De promotiecampagne is wel volledig fout in mijn ogen.
Er word niet gewezen op de gevaren, en bovendien is deze voor een leek zeer moeilijk te deinstalleren.
Het word om de haverklap aangeraden een snelle gratis scan te doen alsof het een tool is dat je best wekelijks gebruikt in combintie met ander onderhoud van je systeem.
Verder heb je niets aan de scan, want zonder het programma aan te kopen kan je nog niets doen.
Gebruik ook nooit een oude versie van dergelijk programma.
De rede waarom ik mijn systeem 2 jaar terug steeds stuk maakte was omdat ik met een versie werkte op maat van XP (2006)
Probeer dit dus ook niet bij windows 7 beta.
Er word een database bijgehouden van registersleutels die nooit gewist mogen worden.
Deze van vista zaten er niet bij natuurlijk.
Op een systeem van vandaag dat opstart binnen 60 seconden is de snelheidswinst meestal minder dan 1 seconde.

Dus een kleine opsomming
-beter slechts 1x op een jaar gebruiken behalve als je steeds nieuwe programma's installeerd en terug deinstalleerd
-gebruik steeds de laatste versie
-De free scan is nutteloos (behalve de versie 2009, deze heb ik niet geprobeerd)
-de snelheidswinst is te verwaarlozen.
-houd rekening met de gevaren.

Onthoud de gouden regel
Alleen gebruiken als al de rest niet helpt (virusscanners, spyware, schijfopruimers, defragmentatie..................)

Dit is hoe ik denk over deze tool

ik maak veel gebruik van een registercleaner,
dit doe ik met het volgende prog:TuneUp Utilities 2009,ccleaner
 
ik gebruik ook wel tuneuputilities, maar als achtergrond-wekelijkse opruimer.

voor het betere werk heb ik glary utilities pro ( ooit eens kunnen installeren via giveawayoftheday...)

maar ik gebruik ook nog extra pc tools registry cleaner ( ook een giveaway geweest ) en de freeware ccleaner.


Ik heb met registry booster ook al vervelende ervaringen gehad. je zou bijna van trojan-gedrag kunnen spreken: je aanmoedigen om te kopen door een overdreven scan, en slecht verwijderbaar.

de combinatie die ik gebruik heeft nog geen problemen gegeven, maar uiteraard maak ik wel steeds backup voordat ik opschoon...
 
De promotiecampagne is wel volledig fout in mijn ogen. Er word niet gewezen op de gevaren, en bovendien is deze voor een leek zeer moeilijk te deinstalleren
Dit is toch echt wel een "giller". Wil je eens kijken bij alle registrycleaners die jullie aanbevelen bij "Downloads". Er is geen enkele registrycleaner in heel het gezelschap die waarschuwt voor de "gevaren". Ze zouden maar gek zijn ! Dan download of koopt niemand hun programma nog (lachen)

Waarom is dat dan bij RegistryBooster een probleem ? Ga je dan ook alle andere cleaners verwijderen uit je "Download"-sectie wegens foute promotiecampagne of over alle andere registrycleaners een dergelijk verhaal schrijven ? Dat zou pas correct zijn ! Niet dat ik hier RegistryBooster ga verdedigen ... verre van ... maar je moet als mod wel een beetje konsekwent blijven en onbevooroordeelde en volledige informatie verschaffen.
 
Dit is toch echt wel een "giller". Wil je eens kijken bij alle registrycleaners die jullie aanbevelen bij "Downloads". Er is geen enkele registrycleaner in heel het gezelschap die waarschuwt voor de "gevaren". Ze zouden maar gek zijn ! Dan download of koopt niemand hun programma nog (lachen)

Waarom is dat dan bij RegistryBooster een probleem ? Ga je dan ook alle andere cleaners verwijderen uit je "Download"-sectie wegens foute promotiecampagne of over alle andere registrycleaners een dergelijk verhaal schrijven ? Dat zou pas correct zijn ! Niet dat ik hier RegistryBooster ga verdedigen ... verre van ... maar je moet als mod wel een beetje konsekwent blijven en onbevooroordeelde en volledige informatie verschaffen.


De freeware kan iedereen gebruiken, maar dat is op eigen risico.
Deze scanners zijn soms ook nodig, ze hebben zeker hun nut, dus waarom mogen ze dan niet in onze downloadsectie staan volgens jou?
Als de programma's fout worden gebruikt zijn wij daarvoor niet verantwoordelijk.
Er zijn fora, alsook uniblue zelf die beweren dat je deze programma's regelmatig moet gebruiken kape

Ik heb dit nu gepost en ga de komende tijd de registrytools eens herbekijken.
Maar Rome is ook niet op 1 dag gebouwd.
Als er een scanner bijzit die je afkeurt mag je daar altijd je reactie bij plaatsen, zo weten wij het ook.
Wat er zo gillerig is moet je ook eens uitleggen.
Ik heb deze opzoekingen gedaan naar aanleiding van info die ik kreeg over uniblue.
Die scanners staan al lang in onze downloads.
Nu zijn we ons er wel van bewust welke gevaren er zijn aan verbonden.
Ik ga een voorstel doen om er een mededeling bij te plaatsen.

En inderdaad, ook bij andere cleaners waarschuw ik voor de gevaren, voor zover ze mij bekend zijn.
Lees even deze topic door, hier deed ik het onlangs nog.
Ook Ivan heeft er slechte ervaringen mee.
http://www.pctuts.be/f271/mening-over-microsoft-antivirus-32512/index4.html#post96014
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan