Status
Niet open voor verdere reacties.
HALLO
Ik heb een vraag,elke keer als ik deze update voor windows wil installeren,krijg update mislukt code 634
Wat kan ik hier aan doen?
howler[OPLOSSING]
hallo
Ik heb gisteren clean up er op losgelaten en het is nu opgelost,weet nog niet voor hoelang.
Maar bedank ieder voor zijn tip.
howler
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welk besturingssysteem staat er op de computer geïnstalleerd en gebruik je AVG als antivirus
 
Foutbericht van de fout # 634: Uw computer op het externe net werk oplossing kan niet registreren: probeert om te controleren van uw net werk instellingen en de naam van uw computer aan te passen.
Installeer opnieuw het net werk van het Configuratiescherm.
 
Foutbericht van de fout # 634: Uw computer op het externe net werk oplossing kan niet registreren: probeert om te controleren van uw net werk instellingen en de naam van uw computer aan te passen.
Installeer opnieuw het net werk van het Configuratiescherm.

En in het Nederlands??????(lachen)(lachen)(lachen)
 
Met fixit (mijn 2e tip) is het in andere gevallen opgelost geweest.
Doe die fixit nog eens.
Daarna dit eens lezen.
De nieuwste installer eens installeren waarvan sprake
Vereisten voor het installeren van deze beveiligingsupdate
Voordat u deze beveiligingsupdate installeert, moet Microsoft Windows Installer 3.1 of een recentere versie op uw computer zijn geïnstalleerd.
Kijk ook eens naar
Informatie over vervanging van beveiligingsupdates
Misschien moet je die eerst manueel deinstalleren.
Draai na opkuis eens fixit opnieuw en de clean up tool.
Net frameworks moest ook in een geval gedeinstalleerd worden, daar loopt het mee fout.
Heb je frameworks 3.0 staan, die moet zeker weg. bij mij is het deze die steeds vastloopt in vista.
Het blijft een knoeiboel, die updates voor vista.
Ik denk dat je ze beste allemaal deinstalleerd, er zijn veel oude updates samengevoegd in nieuwe, dit zorgt voor vele conflicten.
Daarom ga ik er van uit dat je vista toch al langere tijd op je computer staat. Dit is typerend voor vista die al een tijd draait.
 
update mislukt

update mislukt

hallo
Ik heb gisteren clean up er op losgelaten en het is nu opgelost,weet nog niet voor hoelang.
Maar bedank ieder voor zijn tip.
howler
 
Normaal definitief.
Ik kreeg die cleanup via de Microsoft support gekregen.
De update die mislukte zit in een andere update vervat (soms in servicepacks ook) die reeds geinstalleerd was.
Hij mislukt in dit geval omdat hij reeds aanwezig was.
Microsoft is daar mee bezig om het aantal updates beperkt te houden bij herinstallatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan