Androïd apps Update naar Android 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na systeem update van Android 10 naar Android 11 op mijn Motorola G8 Power, is Mijn Sygic Aura navigatie verwijderd en ik kan deze ook niet opnieuw installeren
 
allebei meerdere keren geprobeerd, blijft zeggen dat hij niet geïnstalleerd kan worden. heb er een betaalde licentie voor. het vreemde is dat de probeer versie van Sygic Truck zonder problemen te installeren is.
 
Gebeurd wel meer bij wijziging van Android versies ... enige mogelijkheid is de producent/leverancier van de betrokken app te contacteren.
Hoogstwaarschijnlijk is zijn app niet mee-aangepast met de nieuwe versie.
 
dank voor jullie tijd , Sygic kon ook geen oplossing bieden , heb het toestel teruggezet naar fabrieksinstellingen en kon daarna Sygic gewoon uit de Playstore installeren. heb het probleem ook naar motorola gestuurd , maar wacht nog op antwoord.
 
Motorola kan daar niets aan doen. Ze hebben een uitrol gedaan naar Android 11. U toestel daait in theorie perfect daarop, Motorola kan er niets aan doen dan er bepaalde apps nog niet compatible zijn met u Motorola in samenwerking met Android 11. Enkel de App maker kan daar iets aan doen. Het is aan hun om daar verandering in te brengen via een update.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan