Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,

eens naar een mening vragen van mensen die hier meer zullen over weten dus :
is het aan te raden of wenselijk om die update te reserveren ?
ik heb al hun antwoorden gelezen op "meer informatie " , het LIJKT me niet mis
graag jullie gedacht aub ?
grtn
 

Bijlagen

  • Windows 10.JPG
    Windows 10.JPG
    38.6 KB · Weergaven: 155
ik heb deze gisteren 2 x gereserveerd ..
d.w.z. dat ik in mijn desktop een SSD en een HDD heb met elk hun eigen Win8.1 pro (legaal geactiveerd ) op beide heb ik de reservatie gedaan..
nu indien je dus momenteel de Win8.1 pro gebuikt met de Media Center en je upgrade naar de Win 10 dan verkrijg je de Windows 10 pro dus de Media Center ben je kwijt... lees via deze link eens de veel gestelde vragen na omtrent de Windows 10.
 
ik heb de windows 8.1 versie
is dat dan pro ?
wel alles legaal in de winkel gekocht mijn pc
mijn eigenschappen van de pc in knipsel

ps : als het beter is dat deze info niet op deze site blijft staan mag u hem direct na lezen verwijderen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
klik met rechts op deze pc en kies eigenschappen ...
zie bij mij word er duidelijk de Win 8.1 pro vermeld ....is dit niet bij u zo dan heb jij dus de gewone Win8.1

Ashampoo_Snap_2015.06.02_14h07m34s_004_.png
 
bij mij staat dit ( bijlage )
geen pro dus zeker ?
ps: kan/mag uw bijlage niet openen
er komt" geen toestemming van beheerder "op

Ashampoo_Snap_2015.06.02_14h19m40s_005_.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
voor de Windows 10 dient er minimaal 16Gb beschikbaar te zijn ..
je zegt mijn SSD is bijna vol ...je weet toch dat je huidige besturingssysteem verdwijnt en dat er bijgevolg een Windows.old map aanwezig zal zijn ..
deze Windows.old verdwijnt dan na 2 dagen ( al thans vermoed ik dit , omdat dit zo was bij het upgraden win8 > Win8.1 ).
 
voor de Windows 10 dient er minimaal 16Gb beschikbaar te zijn ..
je zegt mijn SSD is bijna vol ...je weet toch dat je huidige besturingssysteem verdwijnt en dat er bijgevolg een Windows.old map aanwezig zal zijn ..
deze Windows.old verdwijnt dan na 2 dagen ( al thans vermoed ik dit , omdat dit zo was bij het upgraden win8 > Win8.1 ).

Mijn huidige Windowsmap is nu reeds 35,8 GB groot, op die ssd-schijf kan ik onmogelijk nog 16 GB vrijmaken
 
Mijn huidige Windowsmap is nu reeds 35,8 GB groot, op die ssd-schijf kan ik onmogelijk nog 16 GB vrijmaken

je maak dan nu best een image aan van je systeem ..met de daar bijhorende opstart cd /usb stick.
wil jij de upgrade doen zet je , je systeem terug naar de fabrieksinstelling en je zorg je er dan voor dat deze weer enkel de programma's er op hebt staan die je dan ook enkel gebruikt ...ook zorg je er voor dat deze weer up2date is ( belangrijk)...

**vind je dit te veel werk haal dan een nieuwe SSD en plaats deze dan in de plaats ..je kloont dus je gehele SSD naar de nieuwe SSD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan