Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Ik kan al maanden mijn w7 niet meer updaten. Krijg steeds de foutmededeling:
8E5E0147. Ik heb dit al eens gemeld en er werd toen gezegd dat Windows met dat probleem bezig is. Het duurt nu wel lang. De updates voor Windows defender worden wel geïnstalleerd. Mijn W7 is een legale versie en tot voor kort heeft alles behoorlijk gefunktioneerd.
Weet iemand de oorzakk van dit probleem?
Groeten
Jdr
 
Beste, heb deze hotfix gedownload en ook gëinstalleerd maar resultaat is er niet. Update mislukt is het antwoord.Heb ook de pc heropgestart en de updates nog eens manueel gedownload maar tevergeefs.
 
je error wordt op technet van MS beschreven als gekoppeld aan problemen met .NET. zorg er eerst eens voor dat je daar het laatste framework van hebt. als dat niet helpt: aangezien je een legale versie draait heb je de schijf van w7 liggen. steek die eens in en kies onder 'nu installeren' voor 'upgrade' en laat die lopen... zo zet je een propere versie op je systeem die updatebaar moet zijn.
 
als je MS-fix probeert , wat krijg je dan ???
How do I reset Windows Update components?

goede tip, maar geldt alleen vanaf sp2. mer de recoverydisk is het zelfs zo dat updates en sp's eraf gaan. ik had het moeilijker kunnen uitleggen en zeggen dat je die eerst allemaal manueel moest verwijderen om dan opnieuw te gaan updaten. de truuk die ik aangeef is een heel klein ietsie pietsie gebruiksvriendelijker (lachen).... en daar gaan de bezoekers hier toch voor?
 
Heb .Net.framework 4 geïnstalleerd maar het werkt nog niet, een update werd aanvaard, de andere 6 niet zoals al bijna twee maanden.
Zal mijn w7 eens instoppen en herstel kiezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan