Status
Niet open voor verdere reacties.
al geruime tijd krijg ik een automatische update .
kb951847;microsoft.net framework 3.5 service pack 1en net framework 3.5 family update x 86 voor. net-versies 2.0 tot en met 3.5
wanneer ik op installeren druk geeft hij na een tijdje aan dat hij sommige updates niet kan installeren.
kan iemand mij zeggen hoe ik hier vanaf geraak ,want deze word dagelijks gedownload en dan is de rest zeer traag.[OPLOSSING]
je kan deze updates ook zelf downloaden op de site van microsoft en installeren dan kan je automatische updates laten aanstaan;)

http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=333325fd-ae52-4e35-b531-508d977d32a6
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
al geruime tijd krijg ik een automatische update .
kb951847;microsoft.net framework 3.5 service pack 1en net framework 3.5 family update x 86 voor. net-versies 2.0 tot en met 3.5
wanneer ik op installeren druk geeft hij na een tijdje aan dat hij sommige updates niet kan installeren.
kan iemand mij zeggen hoe ik hier vanaf geraak ,want deze word dagelijks gedownload en dan is de rest zeer traag.


Start/configuratiescherm/automatic update afvinken zie screen

Su6
 

Bijlagen

  • auto.jpg
    auto.jpg
    64.6 KB · Weergaven: 100
Ik denk het wel,als er iets niet juist is zal windows dat vlug genoeg melden.;)
 
ik heb gedaan wat lucske zegt.er waren verschillende updates die geinstalleerd zijn,maar deze installeerde hij nog niet maar ik krijg hem al 2 dagen niet meer binnen.
bedankt iedereen!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan