Updates win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

woudie

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb opgemerkt dat de updates voor win 10 niet meer geïnstalleerd worden sinds deze maand.
2018-07 Beveiligingsupdate voor Adobe Flash Player voor op Windows 10 Version 1803 voor x64 gebaseerde systemen (KB4338832) - fout 0x80070015
2018-07 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1803 for x64 gebaseerde systemen (KB4338819) - fout 0x80070015
KB890830: Windows-programma voor het verwijderen van schadelijke software voor x64-systemen- juli 2018 - fout 0x80070015

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt
 
download eens de Windows 10 Throubleshooter en start deze eens op …
*mogelijk dien je deze meerdere keren te gebruiken …. je foutmelding geeft aan dat de te downloaden bestanden niet geheel zijn binnengekomen bijgevolg konden deze niet geinstalleerd worden …
blijft het probleem staande na gebruik van de Troubleshooter dien je eerder het Media creation tool te gebruiken om je systeem bij te werken …
*klik in de volgende link op update nu om je systeem bi te werken indien de troubleshooter dus het probleem niet verhielp.
 
Beste Qtex,

Ik heb alles uitgevoerd zoals je hebt uitgelegd,.....niets help.
De troubleshooter geeft steeds hetzelfde antwoord, opgelost. Maar de updates worden steeds niet geïnstalleerd, steeds dezelfde foutmeldingen.
De update windows 10 is OK.
Ik heb het Media creation tool gebruikt, helpt niet.

Knipsel.PNG
 
werd het systeem dan ook herstart na het gebruik van de troubleshooter …
onderwijl ondervond ik ook hier op een virtuele Windows 10 hetzelfde probleem ….wat ik ook hier probeerde niets bleek te helpen ..!
totdat ik na het lopen van de troubleshooter het volgende toepaste voordat ik opnieuw liet zoeken naar update's ..

Start een cmd-prompt "Als administrator uitvoeren"
Type hier het volgende in:
net stop wuauserv klik enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution en klik op enter
geef als voorlaatste net start wuauserv in en klik op enter .
Geef als laatste wuauclt /resetautorization /detectnow en klik voor de laatste keer op enter .
nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdracht om te gaan zoeken naar updates ..

**nadat deze opdrachtprompt uitgevoerd werd startte ik hier het "update nu "via de site van Microsoft en werd de virtuele Windows 10 bijgewerkt ..
 
Beste Qtex,

HOPELOOS.

Na het gebruik va, de troubleshooter wordt niet herstart. krijg nog altijd hetzelfde antwoord (zie knipsel).

Als ik een cmd-promp wil opstarten:
Waar zou moeten staan cmd-promp en daaronder cmd-promp (admin)
staat bij mij windows powershell en windows powershell (admin)

Ik typ dan in zoekvak cmd, klik op opdrachtpromp en kom dan (waarschijnlijk) terecht in een opdrachtvenster.
reeds na de eerste regel net stop wuauserv (enter) krijg ik de melding "de windows Udate-service is niet gestart".

Misschien de fabrieksinstellingen herstellen? of opnieuw beginnen met een schone installatie van windows?
Bij een eventuele schone installatie, worden dan mijn persoonlijk bestanden behouden?
 
je dient zelf je systeem te herstarten na gebruik van de troubleshooter …
klik start >instellingen >persoonlijke instellingen >taakbalk en zet de knop om dat er voor zorgt dat de opdrachtprompt vervangen word door de powershell indien jij de opdrachtprompt(administrator) wenst te zien via een rechts klik op start .
*je zegt dat je de melding krijgt dat de update service niet gestart is dan nog dien jij de andere opdrachten uit te voeren ..
Ashampoo_Snap_dinsdag 31 juli 2018_20h23m37s_002_.png
*je kan opteren om je systeem opnieuw in te stellen ..
persoonlijke bestanden blijven behouden indien je hier voor kiest ..
programma's die niet standaard meegeleverd zijn met Windows 10 dient men opnieuw te installeren ..
 
Ik heb uiteindelijk besloten om mijn systeem opnieuw in te stellen, met behoud van persoonlijke bestanden.
Nu werkt bijna alles normaal.
Alle updates zijn uitgevoerd, geen probleem.
Maar nu, geen geluid.
In de taakbalk staat bij het luidsprekertje een rood bolletje met kruis. Als ik rechtsklik hierop krijg ik de melding "Luisprekerinstellingen (unknown)".
Via start >> Apparaatbeheer >> dubbelklik op "Besturing voor geluid, video en spelletjes", krijg ik
IDT High Definition Audio CODEC
Intel (R) DisplayAudio.

Als ik rechtsklik op IDT High Definition Audio CODEC >> eigenschappen krijg ik de melding "er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd"

Als ik deze melding zou verwijderen, installeert windows 10 automatisch een nieuwe versie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan