Upgrade W10

Status
Niet open voor verdere reacties.
W10.jpg
 
En vanwaar komt die computer? Is die van je werkgever? Zoja, dient de IT dienst daar over de upgrade naar Windows 10 te beslissen. Dat is alleszins wat ik zou willen (niet dat ze daar altijd rekening mee houden... )
 
geduldig wachten en niets afbreken ...ik heb hier al zeker 20x een upgrade dienen te doen op anderen systemen die hier binnen gebracht worden ....1x heb ik hier hetzelfde scherm als dat van u gekregen en het duurde welgeteld 30 minuten vooralleer de 100% bereikt was terwijl deze dus op 99% aangaf dat het percentage voltooid was was de pc tevens nog alles aan het wegschrijven !
*wees dus geduldig en onderbreek niets ...!
 
geduldig wachten en niets afbreken ...ik heb hier al zeker 20x een upgrade dienen te doen op anderen systemen die hier binnen gebracht worden ....1x heb ik hier hetzelfde scherm als dat van u gekregen en het duurde welgeteld 30 minuten vooralleer de 100% bereikt was terwijl deze dus op 99% aangaf dat het percentage voltooid was was de pc tevens nog alles aan het wegschrijven !
*wees dus geduldig en onderbreek niets ...!

Ik heb geduldig afgewacht,ongeveer 6u.
 
aangezien je een bedankje heb gegeven aan de vorige posting mag ik er wellicht van uit gaan dat de Windows 10 werkende is !
*graag effe bevestigen ..
 
betreft het om een upgrade te gaan ...sinds build versie 10586.420 is het mogelijk om ook een verse installatie te doen vanaf een dvd of usb stick ... men dient dan gewoon over een legale Windows 7 -8 -8.1 -10 licentie te beschikken ... heb dit hier al meerdere keren toegepast via VMWare met een Windows 8 licentie ( ooit aangekocht voor 25€)
 
Halo Digi, ik heb bij een computer 14 uur moeten wachten op de 100% , dus geduldig wachten , die pc heeft heel de nacht voorgedaan en tegen 10 uur morgens was hij aan het installeren. Suzy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan