Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een NEC Electronics pci-e USB 3.0 kaart in m'n pc geplaatst en de bijbehorende drivers geinstalleerd maar deze werken blijkbaar niet voor mijn moederbord ik krijg in m'n apparaatbeheer een uitroepteken op USB 3.0 host controller . Mijn moederbord is een MSI K9N SLI platinum met een AMD 6000 dual core en Windows 7. Wie weet hiervoor een oplossing ??
Alvast bedankt..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een NEC Electronics pci-e USB 3.0 kaart in m'n pc geplaatst en de bijbehorende drivers geinstalleerd maar deze werken blijkbaar niet voor mijn moederbord ik krijg in m'n apparaatbeheer een uitroepteken op USB 3.0 host controller . Mijn moederbord is een MSI K9N SLI platinum met een AMD 6000 dual core en Windows 7. Wie weet hiervoor een oplossing ??
Alvast bedankt..

het feit dat je in je apparaatbeheer een uitroepteken ziet geeft in principe aan dat de besturingssoft afwezig is. ben je zeker van de 'bijbehorende drivers'? w7 durft al eens raar doen op drivers. herbekijk en herinstalleer evt :p

warning.jpg
 
Ja hoor de drivers van de bijgeleverde cd zijn goed geplaatst maar ik vermoed inderdaad dat mijn moederbord geen usb 3.0 ondersteund ...natuurlijk hoe kom je dat te weten hé ?? En is dit op te lossen met een bios update of word dat een hopeloos verhaal ??
 
je kan hiervoor naar de site gaan van MSI en kijken of je moederbord usb 3 ondersteuning heeft.
Ik vermoed dat je al een heel recent moederbord moet hebben, om deze ondersteuning te hebben.
Deze usb 3 is zeer recent en dus nog niet in alle moederborden ingebouwd.
Onderstaand vind je de pagina van je moederbord
MSI Global – Mainboard - K9N SLI Platinum
Hier staat ook dat dit enkel usb 2 heeft als ondersteuning.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan