usb stick formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb van een vriend een usb stick gekregen maar er staan dingen op .
ik heb geprobeerd te formatteren maat zecht schrijfbeveiliging.
wat ik ook doe het lukt me niet .
weet iemand hier raad mee.
alvast bedankt.
 
Veel USB sticks hebben een heel klein schuifschakelaartje waarmee je deze tegen schrijven kunt beveiligen. Kijk eens of deze stick ook zo'n schakelaartje heeft.

cache%2F78%2F7b%2F787b605666cf667d5f4b85ae0a816f87.jpg


Het kan ook zo zijn dat de stick eens een keer verkeerd isverwijderd uit de pc en hierdoor een schrijfbeveiling heeft opgelopen.
Vaak staat op de website van de fabrikant van de stick een tooltje dat je dan moet downloaden en installeren om dit weer ongedaan te maken.
 
Veel USB sticks hebben een heel klein schuifschakelaartje waarmee je deze tegen schrijven kunt beveiligen. Kijk eens of deze stick ook zo'n schakelaartje heeft.

cache%2F78%2F7b%2F787b605666cf667d5f4b85ae0a816f87.jpg


Het kan ook zo zijn dat de stick eens een keer verkeerd isverwijderd uit de pc en hierdoor een schrijfbeveiling heeft opgelopen.
Vaak staat op de website van de fabrikant van de stick een tooltje dat je dan moet downloaden en installeren om dit weer ongedaan te maken.

als eerste bedankt voor het snelle reageren.
nee er zit geen schuifje op ook geen klein gaatje om te ressetten.
het zijn nieuwe sticks geen merk is volgens mij van bedrijven die het als reclame hebben gegeven meer weet ik er niet van.
hij heefd er wel een stuk of 15 gevonden
 
Dan heeft de echte eigenaar deze stick waarschijnlijk beveiligd op gebruikersniveau en dat kun je naar mijn beste weten er niet af halen. Zelf ook eens uren met zo'n ding bezig geweest en uiteindelijk is hij in de kliko gelandt.
 
Inderdaad... maar je moet het ook BEKIJKEN. Ik zie op de stick 128Mb staan. Wat zijn die nog waard om er veel poer op te verschieten?

Dat is een afbeelding die in van internet geplukt heb om het lock schakelaartje aan te geven die soms aanwezig is. Ik kon zo snel even geen andere afbeelding vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan