Hardware USB Stick (Philips 6Gb) herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb een USBstick Philips 64GB waar mijn bestanden niet meer leesbaar zijn. Windows stelt voor om te formatteren. Via EASEUS kan je een download doen, helaas kan je maar maximum 2gb herstellen.
Heeft u misschien weet van een freeware programma om mijn stick te herstellen of de data eraf te halen om dat opnieuw te formatteren?
Alvast bedankt voor je hulp!

 
Wow Qtex! Wat een bijzonder goede tip van u! Ik zit ondertussen aan 16GB wat hij teruggehaald heeft. Blijkbaar vind hij niet alles meer terug. Maar het meeste is er wel weer! Top man!
Very much Thanks!
 
@Qtex Hoe free zijn die vele free licenses daar ? Ervaring mee ? Want vb. Daily Giveaway is ook gratis, maar meestal zit er altijd een addertje onder het gras, vaak met beperkte gebruiksduur. Eens je een pakket gewend bent en er op wil vertrouwen, werkt het dan niet meer ... frustrerend. Zijn dit echt gratis licenties voor bestaande pakketten in je ervaring ?
 
door de jaren heen heb ik verschillende software er vandaan gehaald en als je deze dan niet verder update dan blijven deze dus werken ..
indien je deze wel verder update dan vervalt de aangeleverde licentie..
 
Hoezo niet op Philips ? als trotse ex-Philips werknemer had ik graag geweten waarom ? :eek: :mad::cool:
Het spijt me echt u te moeten teleurstellen.
Ik had al een reactie van u gevreesd, hoewel het meer als een grapje was bedoeld.
Het waarom is een never ending triest verhaal dat begon ongeveer rond 1960. Philips/MBLE was toen al heel eigenzinnig bezig en totaal onbehulpzaam. Over al die jaren zal ik hier niet rapporteren over Philips marktstrategie, noch over de opinie van professionele multi-merken verdelers, noch over de mening van personeelsleden bij herstelbedrijven.
Sta mij toe een opinie te hebben opgebouwd op basis van houdingen en van wat ik maar herhaalde 'tegenslagen' zal noemen over een periode van 60 jaren.

Mijn bedoeling is niet om op dit forum iemand persoonlijk te kwetsen. Ik had beter niets geschreven (ook om on-topic te blijven). Blijf maar gerust trots wezen op Philips. Dat hoort immers bij de bedrijfscultuur. Zelfonderzoek is bij het bedrijf uitgesloten en totaal uit den boze. We are The Best.

Nogmaals sorry, maak u geen zorgen, is beter voor je tikker en het gemoed bij de Kerst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan