Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nesmepper

Gast
Mijn computer geeft steeds een melding van mijn usb poorten, dit apparaat kan sneller werken als u het op een snellere usb poort aansluit. Nu heb ik net een nieuwe computer met alleen usb 2.0 en usb 3.0 en windows 7 professioneel dus snap ik niet zo goed waar dit vandaan komt? Wie kan mij helpen om dit op te lossen.Alvast hartelijk dank.

Gr Ad
 
Dit lijkt er op dat de USB drivers niet zijn geinstalleerd en daardoor werken de USB poorten op USB 1.0
Ga eens naar de website van de fabrikant van het moederbord, of als er een losse USB insteekkaart gebruikt wordt, naar de fabrikant van deze kaart.
Zoek naar het juiste typenummer en download en installeer de drivers.
 
Hierbij een aanvulling op mijn antwoord. Als het een merk PC betreft, ga dan naar de website van de fabrikant en zoek naar het juiste type PC en download daar de USB drivers voor de juiste besturing.
 
Had je hier gekeken GA-H55M-USB3 (rev. 1.0) - GIGABYTE - Support&Download - Motherboard - Driver kies hier wel voor de juiste besturing. Mijn links is voor Windows 7 32bit

Ook altijd eerst de Chipset drivers installeren en daarna eventuele andere drivers. Installeer altijd de USB drivers als er geen USB apparaten behalve de muis en Keyboard zijn aangesloten.

Hoe is dit gekomen ? Is dit spontaal gebeurd of na opnieuw een nieuwe installatie van de besturing.

Kijk ook eens in apparaatbeheer of daar gele uitroeptekens staan.

[edit] Er is ook al een rev 2.0 beschikbaar http://www2010.gigabyte.com/Support...?ProductID=3444&ost=windows+7+32bit#anchor_os [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, Bedankt voor het snelle reageren ik heb alles nog eens goed nagekeken en er zijn en er zijn geen uitroeptekens te zien.
Ook heb ik alle usb poorten nog eens nagelopen en naar nieuwe drivers gezocht maar hij geeft aan dat ik de laatste drivers al heb.
Gister en vandaag heb ik geen meldingen meer gehad,hartelijk dank en als er nog een probleem zich voordoet trek ik aan de bel.

Gr Ad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan