Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vrienden
Ik kopier mijn muziek naar een USB stick om deze te kunnen afspelen op mijn radio met een usbaansluiting. Dat lukt goed, maar nu zou ik graag de songs die op die stick staan afprinten.
Ik gebruik als speler Itunes en als ik nu van mijn usbstickde songs wil afprinten (alles kopieren afdrukken) dan print hij alle songs die op de stick staan af maar alles staat dan door elkaar, is er een mogelijkheid die in de volgorde dat ze op de stick staan af te printen.
mvg wimeken
 
je zult eerst een afspeellijst dienen aan te maken , deze afspeellijst druk je dan zo af zonder dat er iets verspringt....
om music te ordenen en om een cataloog aan te maken kun je de gratis versie van MusicBee gebruiken

Bekijk bijlage 8095

MusicBee speelt geen films af, alleen muziek.
Ook erg grote muziekverzamelingen vormen daarbij geen probleem.
Na de installatie kies je de taal (English) en een hoofdmap voor je muziek.
Je kunt de »Music Library« filteren op album, artiest of genre, of je gaat via »Computer« naar mappen op je pc of in je netwerk.
Via een filter laat je alleen specifieke mappen onder »Computer« weergeven.
Je kunt sowieso weergaven en vensterindeling wijzigen en met allerlei skins aanpassen.
Daarnaast toont MusicBee automatisch songteksten en artiestinformatie van Last.fm en andere bronnen.
Bij het afspelen kun je bijvoorbeeld de werking van de Shuffle-functie in detail aanpassen of de Auto-DJ vergelijkbare nummers laten zoeken en afspelen.
Veel geavanceerde mogelijkheden zitten verstopt onder de rechtermuisknop.
Via het menu »Tools« vind je verder uitgebreide mogelijkheden voor het bewerken van tags, rippen van cd’s en andere zaken.


opmerking : in je systeem geef je 4000gb aan ; denk dat dit een zwaarre vergissing is !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan