USN logboek

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gabriel

Gast
hey
deze morgen een schijfcontrole uitgevoerd
daar krijg ik de melding : controle USN logboek
na wat zoeken op het net ben ik niet wijzer geworden ???
wat is dit , waar kan het log bestand vinden ? -m-[OPLOSSING]
hey
bedankt aan allen die helpen zoeken naar een oplossing of info maar het slechte nieuws heb ergens gevonden : mijn HD is op weg naar de eeuwige jachtvelden , k'zal dus maar beginnen met van alles en nog wat een copie maken , voor de grote crach , ja ja werk op komst amaai ::u
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Logboeken vind je in Configuratiescherm/Systeembeheer

Wat USN juist wil zeggen weet ik niet.
 
ff googelen

The Update Sequence Number (USN) journal file is a log that records changes to files and directories on NTFS 5.0 formatted partitions.
 
hey Ivan
USN " zou " te maken hebben met externe opslag
je zou het kunnen vinden in de map system32 \ remote storage
maar dat heb ik niet ??? een beter idee ??
 
hey
bedankt aan allen die helpen zoeken naar een oplossing of info maar het slechte nieuws heb ergens gevonden : mijn HD is op weg naar de eeuwige jachtvelden , k'zal dus maar beginnen met van alles en nog wat een copie maken , voor de grote crach , ja ja werk op komst amaai ::u
 
hey
bedankt aan allen die helpen zoeken naar een oplossing of info maar het slechte nieuws heb ergens gevonden : mijn HD is op weg naar de eeuwige jachtvelden , k'zal dus maar beginnen met van alles en nog wat een copie maken , voor de grote crach , ja ja werk op komst amaai ::u

hoe oud is je HDD, sommige fabrikanten geven meer dan 5 jaar garantie.

je weet nooit he


groet M
 
hey MR2T
wat je zegt is juist , maar de info voor het overbrengen van je gegeven naar je nieuwe HD daar moet je voor betalen enne er is soms ook meer " geloop " bij ,vooral als het gaat om een merk pc .... dus ...voor de prijs van een nieuwe zou al die rompslomp al willen vermijden , maar het is altijd het proberen waard (zw)
 
een goeie hd vind je voor 80euro ongeveer bv maxtor 250gb voor 90euro
je gegevens overzetten kan je gemakkelijk doen in xp zelf zit daar een programma bij .........ja helaas gaat er nu en dan eens iets kapot...
groetjes hacky haha nog een tip met hd tune (free program)kan je je harde schijf testen heel eenvoudig en simpel in gebruik de scan duurt redelijk lang en je kan zien door blokjes of je schijf kapot is groen is okee en rood ja je raadt het wel dan he ook het percentage wordt gegeven gelijkend op de tool van nero(dus heb je nero kan je het daar ook mee uitvissen)
groetjes hackyhaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan